Gå til innhold

Sterke smerter:,-(

Anbefalte innlegg

Jeg har nå i ca en mnd hatt tiltakende bekkenløsningsmerter og nå er det så ille at jeg ikke klarer meg gjennom døgnet uten sm.stillende. Jeg tar et gram paracet totalt hver dag, ikke den store mengden, men det er kjempe trasig å måtte ta. Skulle helst vært i fin form og uten noen form for medisiner.

Har store smerter i korsrygg som er spes sentrert på hø.side, hofte og lysk, samt lår med store nervesmerter. AU!! Jeg har vondt HELE tiden, det finnes ingen sitte eller liggestillinger som tar vekk smerten. Det er kun paracet som nå gir meg noe lindring. Går til fysio, håper dette kan hjelpe meg litt. Har 2 1/2 mnd igjen av svangerskapet... tungt...

Noen andre der ute som sliter like mye som meg? Tips og råd mottas med takk!! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140844304-sterke-smerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er 21 uker,å den siste mnd,begynnte det hos meg også. forskjellen var at jeg fikk kramper mellom bena flere ganger om dagen. skikkelig kjipt,fordi kan ikke røre på meg når jeg får de krampene. Også på natten slet jeg. utholden smerter på vær sin side av kors-ryggen. Så jeg tok også paracet mer eller mindre vær dag. Hadde ikke sjans med å finne en stilling og sove i,uten å få vondt. Men så var jeg hos fast legen, og hun skrev ut henvisning til fyso,og sa at jeg overhode ikke måtte krysse bena, at det var viktig at jeg satt med bena rett. Og at det var en del sex stillinger jeg burde holde meg unna,og DET som hjelper meg på nettene nå,er pute mellom bena. har ikke tatt noe paracet etter det.

Du har det nok verre enn meg, så du burde jevnlig dra til fysioterapi. Jeg har ikke vært der enda, noe som er dumt av meg, siden dem sier at med en gang man merker litt symptomer til bekkenløsning,bør man fortest mulig dra til fysioterapi.

Lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...