Gå til innhold

passer ikke buksene mine lengre! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei:)

jeg lurer litt på når dere begynte å få mage, eller når klærne deres ikke passet mer?

jeg er nå i enten uke 8 eller uke 12, er ikke helt sikker:p

men hvertfall jeg klarer snart ikke å skjule den voksende magen min, ikke det at den er sånn gediger eller noe sånt, men det er sånn at jeg ikke klarer å ha på meg de vanlige dongeribuksene mine mer, å i dag på jobben (jobber på et legekontor) klarte jeg ikke å ha alle knappene igjen knappet, heldigvis har vi lange skjorter, så det var ingen som la merker til det:p

men jeg syns det er litt tidlig?

eller? flere som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 11+3 i dag, og har lagt vekk bukse etter bukse... Men jeg hadde som mål å unngå mammabuksene til etter legekontrollen neste uke. I dag ga jeg opp, og det var så godt å krype inn i passe bukser! Det er ikke så lett å skjule lenger nei, magen strutter rett ut... Jeg er annengangs, og magen kom nok litt tidligere denne gangen.

Skrevet

Nyt det du :) Mammabukser er utrolig digge! Ikke noe som presser over magen og du kan spise deg ordentlig mett uten at det føles som om buksa spjærer ;) Jeg tror jeg var 9 uker sist når jeg måtte krype inn i mammabuksene. Og syns det var helt herlig! Bortsett fra at jeg ikke så direkte heit ut lenger men :P Regner med at mammabuksa finnes fram om noen uker her og ;)

Skrevet

Tror det varierer mye!! Sist hadde jeg så pass med mage i uke 8, at alle så jeg var gravid....nå er jeg i uke 6, og den er godt synlig. Veldig spent på hvor lenge jeg kan skjule den bak en jakke... :)

Skrevet

ja jeg får vel bare nyte det:) alt er bare så nytt, fant ut bare for noen dager siden at jeg er gavid. skjønte ikke helt hvorfor jeg la sånn på meg uansett hvor sunt jeg spiste og hvor mye jeg trente:p

men nå skjønner jeg jo det:)

så det er altså vanlig for en første gangs fødende å legge på seg så mye i begynnelsen.. da klarer jeg ikke å holde dette skjult så mye lengere:/

menmen.. det får vel gå som det går :)

Skrevet

Da vil jeg heller si at du er i uke 12, jeg er selv i uke 7, men jeg merker ingen ting på maven..heldig om du da er kommet4 uker før da:) lykke til

Skrevet

jeg er 8+3 , og buksene mine passer ikke lenger, men er tredjegangs....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...