snuppe<3mai10 Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Var hos legen i dag (er 10 uker på vei), og ho sa at det var "grums" i urinprøven fra forrig gang (da var jeg 6 uker). Jeg spurte hva det ville si, og da sa ho at det var spor av blod og tror hun sa leukocytter (?). Jeg har ikke merket noe til blod. På urinprøven i dag var det bakterier, og jeg fikk spørsmål om det svir når jeg tisser. Det gjør det ikke. Ho sa at det kunne være urinveisinfeksjon, men trengte ikke å være det da det var vanlig hos gravide å ha utslag på dette. Kan ikke huske at de sa noe om dette forrige gang jeg var gravid. Bør jeg være bekymret?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Du trenger ikke være bekymret, nei. Som legen din sa, er det mange gravide som har "grums" i urinen uten at det betyr så mye. Kan bare være at pröven er litt "forurenset" fra feks utflod el. Blir du plaget på noe vis, bör de selvsagt sende urinen til dyrkning, så du kan få noe for det.
snuppe<3mai10 Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2009 Det var godt å høre! Lett å bli bekymret for den minste ting.. Regner jo med at legen hadde fulgt det opp hvis det var noe galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå