Gå til innhold

Dere som har startet utredning...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd på nr 2 en laang stund, og jeg føler at jeg burde ha oppsøkt lege... Men jeg misliker fastlegen min, føler ikke at jeg får noe hjelp og forståelse for noe.. Dessuten har hun det så veldyg travelt! Er lite hos lege, men har vært inne på tanken å bytte lege selvfølgelig..

Men det jeg egentlig lurer på:) er om det finnes andre måter få hjelp på? Kan man bare ordne en gynekolog eller lignende selv, eller må man alltid ha henvisning fra fastlegen...

Har aldri fått meg til å spørre noen om dette, men tenker at her inne må det vel være noen kloke damer som kan hjelpe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble ikke tatt p alvor av min fastlege og han ga meg feil diagnose m.m så jeg gikk selv til gynokolog for å få hjelp og trengte ikke noen henvisning eller noe.

er jo litt dyrere med gyn men er absolutt verdt det for han fant ut hva det var med meg med en gang og har hjulpet meg ganske mye allerede.

ta kontakt med gyn du!:-)

Skrevet

Ja bestill en time hos privat gynekolog. Jeg føler at jeg ble tatt mye mer på alvor av privat gyn, og har fått kjempegod hjelp. Det er litt dyrt, men absolutt verdt pengene mener jeg! Masse lykke til:)

Skrevet

Tusen takk for svar dere!!! Hva mener dere egentlig med dyrt? Det spiller forresten ikke noen rolle heller... :) Betaler i grunn dyrt for å få hjelp:) Men jeg vet ikke helt hvor jeg skal henvende meg? tar jeg bare kontakt på sykehus der jeg bor.. eller søke opp gynekologer i området?

takk for at dere gidder å svare:)

Skrevet

Begynn med å oppsøke gynekolog på nettet og dersom det ikke finnes noen i nærheten av der du bor kan du kontakte lokalsykehuset ditt og høre om de kan sette opp en time til deg uten at du har henvisning, bare forklar situasjonen, at du prøver å få barn nr 2 osv...

Lykke til da =)

Klem fra

Skrevet

Bare søk på nettet, eller spør her inne om noen vet om noen flinke gynekologer i området der du bor:) Jeg husker ikke akkurat, men tror jeg betalte rundt 12-1300 for gynekologisk undersøkelse, ul, blodprøver og resepter. I tillegg hadde hun satt av god tid til samtale. Kunne ikke vært mer fornøyd:)

Skrevet

Nå ble jeg veldig glad - takk for svar! Føler at det er litt mere håp nå enn med bare en time hos fastlegen.. (det tar laang tid før jeg får time, og hun har vel ca 5 min til hver pasient..)

Det er vel ikke tilfeldigvis noen som har en bra gyneokolog uten for lang ventetid i Drammen / Kongsberg - området...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...