Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Bare lurte på om noen har brukt fontex og kan si noe om det. Jeg ammer og har fått denne. Legen mener det er bedre og amme med den enn å gå over på mme. Noen med erfaringer, inspill og kunnskaper om denne typen antidepresiva og amming?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg brukte Fontex 20mg i nesten hele svangerskapet, men det ble tidlig avgjort at jeg ikke skulle amme siden Fontex går over i morsmelken. Men jeg tror at det finnes andre antidepresiva som anbefales i stedet for Fontex ved amming. Synes du skal ta en ny prat med legen din. Legen min mente det var bedre med MME enn å utsette barnet for Fontex via morsmelk. Som som sagt så tror jeg det finnes andre antidepresiva som kan benyttes under amming. Tror det finnes en tråd om det litt nedover på sida. Lykke til!
cicamica Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 jeg tok den før jeg ble gravid.. å min erfaring er at det er en skikkelig dårlig medisin. Æsj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå