Gå til innhold

Krise!!! skal til syden, og de har nesten bare meldt overskyet!!! får vi det kjekt da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer som skal ned en uke... Hadde jo sett for oss sol, men får stort sett overskyet og 20 grader... Er så redd vi får det helt bånn... Noen andre som har opplevd dette???

Fortsetter under...

Skrevet

Det finnes da andre ting å gjøre i Sydenland enn å ligge på stranden?

Ps: Mna blir faktisk brun selv om det er overskyet:o)

Skrevet

Jeg vil ikke si at det er en krise, akkurat. Hvis dere lar ferien styres av været, kan det hende dere får en kjedelig ferie, men det er bare å tenke positivt og alternaivt. Museum, shoppe, spa, utflukter.

God tur!

Skrevet

Nei brunfargen tenker jeg ikke på, er mer redd det skal oppleves haldkaldt, og at det blir lite koselig uten sola....

Skrevet

dytt... Ingen som har vært i syden når det bare har vært overskyet??

Skrevet

Var i Kroatia i sommer, da regnet det 9 av 14 dager. Det ble en tanke kjedelig for barna da. Men alt går.

Vil jo påstå at overskyet er bedre enn regn.

Men sett i mine øyne er alle sydenturer (bortsett fra eksotiske steder) etter september, en viss risiko hva været gjelder:-)

Uansett, det går litt mer penger når det er dårlig vær har jeg merket meg:-)

Annonse

Skrevet

ok,der har jeg ingen erfaring i fra, ang fuktighet og sånn....

men som regel så er det like varmt,selv om det er overskyet....

og om gradene ligger på over 20, så blir det bra...

og min erfaring er det at værvarselet stemmer aldri,og gradene er alt for lavt i forhold til det faktisk er.

Skrevet

Om dere får det fint eller ikke, er det vel stort sett dere selv som bestemmer;) Det skal vel mer enn dårlig vær til for at dere får det helt bånn:) Nyt hverandre og finn på morsomme ting sammen.

God tur:)

Annonse

Skrevet

Hehe, synes det er litt krise jeg da;-)

Skrevet

Er det på yr.no du har sjekka? Ta det helt med ro.. Jeg var akkurat i Spania og yr meldte regn og overskyet mange av dagene. Men der tok de feil. Det var riktignok regn en time på morgenen av og til, men så klarnet det opp og ble fint. Du kan helt sikkert regne med litt sol også. Leste at det kom færre turister til Norge i sommer pga at folk sjekker yr og de melder overskyet/regn. Selv om det står en sky, så betyr ikke det at det kommer til å være skyet hele dagen.

Når skal dere reise da? De siste dagene i værmeldinga må du i hvert fall ta med en klype salt. Det er jo fremdeles mange dager til og mye kan endre seg. Sjekk oppdatering i kveld kl 22, så kan også mye ha skjedd. :)

Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg noe kjedeligere enn å ligge i solen for å bli brun. Har også vært opptil flere steder uten sol i deler av ferien. Deilig. Sol er oppskrytt. Passe varmt og skygge derimot. Deilig.

Skrevet

Kommer litt ann på hvorman skal og hvor fleksibel man er. Om dere ikke allerede har gjort det så lei en bil! Et must hvis været ikke holder. En uke med dritt vær uten bil har jeg opplevd på begge mine charterturer.. ikke videre festlig!

Skrevet

Med den holdningen der blir det ræva. Gratulerer du har ødelagt ferien før du har reist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...