Gå til innhold

Noen andre som har det slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 11+6 i dag, og er helt utslitt. Kvalmen kommer og går, men i dag klarte jeg ikke komme meg opp av sengen. Er kjempeslapp og har mye hodepine. Føler meg rett og slett kjempesyk.

Noen andre som kjenner seg igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaa! Jeg har det også slik. Jeg er virkelig blitt angrepet av dette nå, og ligger på sofa/i sengen nesten hele dagen. Har jobbet en 5-7 timer per dag, og ligger ellers rett ut. Det beste er å ligge på et mørkt og kaldt rom, men noe så kjedelig dah!!! Huff..... Vet det går over etterhvert, men nå når man står oppe i det er det bare sååå kjedelig. Føler meg helt ubrukelig og totalt usosial, noe som ikke likner meg i det hele tatt. Har kastet opp et par ganger, ellers går det mest i brekninger. Og det er både morgen og kveld, og nesten verst om kvelden/ettermiddagen. Har forsøkt meg på sitronvann salte kjeks på sengen før jeg står opp om morgenen, og det gir hvertfall et snev av positiv effekt - men i dag måtte jeg legge meg igjen da jeg stod opp. Kom meg ikke ut av sengen før på tredje forsøk, for jeg var så kvalm.

Vel,vel... Tar gjerne i mot gode råd. Foreløpig har jeg en viss apetitt hvertfall, og drikker mases vann + grapefruktjuice (har litt dilla på det).

Noen som kjenner seg igjen?

Beklager sytete innlegg. Jeg er jo egentlig bare veldig glad for garviditeten... Men er "desperat" etetr gode råd for å få det litt bedre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...