Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg er 11+6 i dag, og er helt utslitt. Kvalmen kommer og går, men i dag klarte jeg ikke komme meg opp av sengen. Er kjempeslapp og har mye hodepine. Føler meg rett og slett kjempesyk. Noen andre som kjenner seg igjen??
Solstrålen_ Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Jaaaa! Jeg har det også slik. Jeg er virkelig blitt angrepet av dette nå, og ligger på sofa/i sengen nesten hele dagen. Har jobbet en 5-7 timer per dag, og ligger ellers rett ut. Det beste er å ligge på et mørkt og kaldt rom, men noe så kjedelig dah!!! Huff..... Vet det går over etterhvert, men nå når man står oppe i det er det bare sååå kjedelig. Føler meg helt ubrukelig og totalt usosial, noe som ikke likner meg i det hele tatt. Har kastet opp et par ganger, ellers går det mest i brekninger. Og det er både morgen og kveld, og nesten verst om kvelden/ettermiddagen. Har forsøkt meg på sitronvann salte kjeks på sengen før jeg står opp om morgenen, og det gir hvertfall et snev av positiv effekt - men i dag måtte jeg legge meg igjen da jeg stod opp. Kom meg ikke ut av sengen før på tredje forsøk, for jeg var så kvalm. Vel,vel... Tar gjerne i mot gode råd. Foreløpig har jeg en viss apetitt hvertfall, og drikker mases vann + grapefruktjuice (har litt dilla på det). Noen som kjenner seg igjen? Beklager sytete innlegg. Jeg er jo egentlig bare veldig glad for garviditeten... Men er "desperat" etetr gode råd for å få det litt bedre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå