Gå til innhold

Har vært på tidlig Ul i dag og ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

gyn mente jeg bare var 6 uker på vei. Hun så plommesekk, fosteranlegg og trodde hun så hjerteaktivitet. I følge min menstermin skulle jeg være 7.0 i dag. Får det liksom ikke til å stemme at jeg bare er 6 uker mtp når jeg hadde pos el-test og gravitest. Må tilbake om 1 uke, og hvis man ikke ser mer da, så er det en MA. Har mistet 2 ganger før, så denne graviditeten er veldig ønsket. Noen som har opplevd lignende?

Hilsen en bekymret jente:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, jeg skjønner at du bekymrer deg.. Får håpe det bare er at du er litt kortere enn antatt da. Hvor var du på ul i dag da? Jeg var på Ahus,og ventet fra 12 til 14. Så heldigvis et bankende hjerte på ul, men legen mente jeg var 7+1 ca, jeg har regnet ut 7+4 etter positiv eltest. Fastlegen min regner fra første blødningsdag i SA så hun mener jeg er 8+1. Tror jeg fortsetter å følge min egen frem til jeg får endelig ultermin på ordinær ul. Må bare komme meg så langt da..

Lykke til med neste ul. Men i mellomtiden kan du velta blodprøve for å måle om hcg nivået dobler seg på 48 timer, eller om det synker.

Skrevet

Så flott at du så et bankende hjerte:-) Det fortjener du virkelig!!!!

Jeg var hos privat gyn på Femina. Så du ble også satt noen få dager tilbake i forhold til el-testen da....

Du kan jo puste godt nå som du har sett hjerte banke, syns jeg.

Tror ikke jeg orker å ta hcg prøver. Flyr til legen hele tiden føles det ut som, og det er ikke alltid så lett å forklare når de ikke vet grunnen på jobb. Hadde første kontroll hos legen i går, og hun mente jeg er 7+3. Skjønner ingenting jeg! Får bare vente og se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...