tuppa prøvd lenge Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg ser at Tarotkongen dukker opp med gjevne mellomrom her og lurer på hvem det er? Åssen får du tak i han og er han dyktig?:-)
Be Cool Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Han er sånn fyr som spår i tarotkort over telefonen og skal visstnok være dyktig. Etter det han sa til meg håper jeg ikke han er det, for å si det sånn :-) ( se annet innlegg lenger ned) Søk på nettet så finner du nr hans!
tuppa prøvd lenge Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2009 aha!hmm....kanskje jeg skal ringe han jeg også:-)hehe ja vi får håpe han bomma litt på deg da. det er ikke noe koselig å få slikt midt i trynet.
Eurecaღmed spireღ Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg skulle bli gravid denne pp, men det var litt opp til mannen min. Det hadde han hvertfall rett i, min mann har aldri vært så nervøs, fortale han om el (skulle jeg aldri ha gjort) men han klarte å leve sakene til slutt da... Skulle uansett bli gravid før 2009 var slutt og skulle føde en jente i 2010, kan jo oppdatere når jeg kommer til ikm.
tuppa prøvd lenge Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2009 Hehe! stakkar:-) godt han klarte det da. ja du må holde meg oppdatert!:-) er noen flere med erfaringer?
stjerne-kikker<3 Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg ringte han istad, skal ha mens 27 ca og han så nå at jeg var gravid og kom til å få en gutt som var løve. Jeg spurte ikke om noenting før han spurte om : er det fødsel du lurer på? Så sa jeg ja, så sa han ja det så jeg med ei gang. Du er nok gravid eller så er du ikke langt unna. Får opp en gutt på deg som blir født i stjerne tegnet løven. Så det blir jo spennende å se!!
tuppa prøvd lenge Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2009 tøft! holde meg oppdatert på denne tråden da:-)hehe får håpe han har rett!
nicki82 Skrevet 20. oktober 2009 #8 Skrevet 20. oktober 2009 jg har lyst å ringe, men har bare jobbtelefon : ( Dumt han ikke sender faktura på valgt adresse!!!
Indigo 08-10-13 Skrevet 20. oktober 2009 #9 Skrevet 20. oktober 2009 Registrer også at tarotkongen er populær. Har selv akkurat blitt spådd av en lokal spåmann som har et godt rykte på seg. Var på personlig time. Første gang noen sinne, og jeg ble skikkelig slått ut! Så mye som stemte med hvor jeg var livet mitt, og forventninger til framtiden. Jeg kjenner ikke vedkommende, så dette er ikke noe reklame sånnsett. Men hvis noen her er nysgjerrig og har lyst å brenne av litt penger, så kan jeg gjerne gi nummeret. Han har spåtelefon også! Og hjemmeside. Hadde vært gøy å høre hva han sa til dere.... Eneste jeg angrer på er at jeg ikke spurte litt mer konkrete spørsmål, er jo veldig nysgjerrig om jeg blir gravid snart!!!
anneman Skrevet 20. oktober 2009 #10 Skrevet 20. oktober 2009 Heisan Eg måtte bare prøve av ren nysjerrighet eg også....dessverre så kom eg ikke til å bli gravid sa han og ikke noe eg kunne gjøre med det. Kanskje eg skal begynne å tenke på andre ting??
tuppa prøvd lenge Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 20. oktober 2009 off...der kom grunnen til at jeg ikke tørr å prøve... er så redd jeg skal få et sånt svar. men man kan jo ikke stole 100% på dette da så det er jo ikke noe å bekymre seg for egentlig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå