Carina har to små gull Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Flyr på do annen hvert minutt om dagen bare for å se om tanta er kommet. Blir helt tussete. Er nå 3 dager over tia og pleier bestandig å begynne å spotte noen dager før. Nå har jeg bare mensmurringer og samtidlig med dem kommer det masse hvitt slyst strechy utflod. Er hele tia overbevist om at tanta er på tur og drømmer hver natt nå om at jeg har fått mensen. Kommer den?? nei. Så var det den testen jeg tenkte jeg skulle ta i morgen, kjenner jeg gruer meg skikkelig til å ta den. Vet jo at jeg blir å grue meg som en hund om jeg skulle være gravid. Mista en liten gutt i 19 uke i februar. Og tanken på at det kan skje igjen skremmer meg veldig. Ønsker jo ikke større enn å bli gravid, men samtidlig er skrekken der for at testen skal bli positiv. Ikke tenkt så mye på det tidligere enn nå da mensen ikke har kommet.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Masse lykke til Skjønner de forvirrende følelsene og tankene, men du er forhåpentligvis ikke så uheldig to ganger på rad, Carina81
endelig gravid :) :) !! Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 ACH... Som om jeg skrev den første delen selv Carina81 .... er oxo ca 3 dager over tia .. føler meg som et nervevrak.... Har oxo masse mensmurringer og litt slim plutselig .... litt ømme større bryster som jeg kjenner det stikker i ..... må tisse ofte ... og småkvalm til tider .... klarte ikke å holde meg og testa i dag oxo , men negativ Dette ble dyrt ... si fra hvordan d går da Carina81 klem klem
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Carina81_1MA!!!!!!!!!!! DU MÅÅÅÅÅÅÅ TESTE NÅ ALTSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hehehehe - holder på å bli gal her jeg - holde deg, meg og alle andre her inne på pinebenken såååå lenge =) Åååååhhh - som jeg håper at du er gravid!!!! Lykke til i morgen =) Stooooooor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå