håpefull *er mamma* Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Har nå testet neg på første forsøk, og har mensen nå. Skal igang m ny stimulering ved neste mens. Lurer på om jeg skal ta litt akupunktur i mellomtiden. Porsgrunn sier jeg må bestemme dette selv, og at de ikke legger seg opp i dette. Går i neste runde opp til 300 IE med Menopur. 225 IE sist. Jeg spotter endel, og så langt er det bare akupunktur som har hjulpet på dette, så den har nok fått sving på eggstokkene mine. Det jeg er redd for nå er å bli overstimulert dersom jeg stimulerer eggstokkene nå ved hjelp av akupunktur, for så å gå på stimulering om ca 4 uker. Kanskje jeg bare skal la være, siden jeg er sånn i tvil? På en annen side vil det være en større sjanse for at jeg får en mer "tydelig" syklus i ventetiden dersom jeg tar aku. Noen som har erfaring rundt dette???
kjærevene Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Hei, beklager jeg har ikke asvar på det du lurer på, men jeg har et annet spm til deg. Jeg har også testet negativt nå, fått mens. Og så lurer jeg på om du starter på nytt forsøk allerede på første mens etter mislykket forsøk? Vi får krysse fingrene for at det blir en god nr to!!!!
Søskenhåp adopterer Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Dette vil du antagelig få mange forskjellige svar på.... jeg tilhører dem som ikke har trua på aku. eller andre "alternative" ting, uansett... Det stod en artikkel i vg i fjor ang. aku. og ass.befruktning. Der ble det advart mot kombinasjonen nettopp pga. det du beskriver. Man stimulerer både med aku. og medisiner, og dette kan bli for mye rett og slett. Det var praktiserende av aku. som også sa dette, ikke bare leger. Det ble anbefalt dette i forkant/etter forsøk, men ikke midt i.
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har god erfaring med akupunktur. Jeg hadde sutabil syklus og begynte å gå til akupunktør og siden har den vært fin og stabil Nå har jeg begynt på igjen, skal i gang med tredje forsøk i nov. Min akupunktør hjalp meg også med å sette opp en liste over kosttilskudd som vi burde ta. Så håper at jeg får like gode erfaringer denne gangen
håpefull *er mamma* Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2009 Hei dere. Nick: dette er første mens etter uttak og innsett, og jeg skal i gang m ny stimulering ved neste mens om ca 4 uker. Hvor fort man kan begynne på ny runde, avhenger av om man har kort eller langt regime, og om man har ferskt eller fryseforsøk. Tror der er sånn, ihvertfall. Jeg har kort regime. Hadde ferskt forsøk forrige gang, og blir det neste gang også, siden vi ikke fikk noen på frys. Til dere andre: takk for svar. Ikke det at jeg ble så veldig sikker på hva jeg skal gjøre, men flott å høre forskjellige erfaringer og synspunkter på dette;-) Lurer på om jeg skal la være, så slipper jeg å bekymre meg for det, ihvertfall. Kanskje jeg tar en tur og lar henne sette noen nåler som kan hjelpe meg til å senke skuldrene litt, og ikke stimulerer eggstokkene. Lykke til til dere alle:-)
kjærevene Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Hei igjen. Da starter du opp med nytt forsøk allerede ved første vanlige mens??? Litt treig jeg =) Jeg hadde fersk forsøk, og kort regime, begynte rett på sprøyter. Ønsker å rekke et forsøk til før jul, men strever med lange sykluser, så hvis det må gå to mens sykluser så sliter vi nok.
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Hei. Jeg forsøkte akupunktur i et av mine ferske forsøk. Jeg ble ikke gravid, og følte i etterkant at jeg brukte mye penger på noe som ikke gav meg avslapping og resultater - heller mer stress og tenking rundt forsøket. Har prøvd ymse, men det forsøket jeg ikke gjorde en dritt ble jeg gravid på (denne gang) Gjør det som føles riktig for deg. LYKKE til! En annen ting er at jeg måtte alltid vente 3 mens.sykluser før neste ferske forsøk, dette fordi kroppen måtte bli kvitt alle hormoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå