Carina har to små gull Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Er på tur innom fra Bli Gravid. Er nå 3 dager over tia og ikke tegn på at tanta vil dukke opp. Pleier som regel å begynne å spotte noen dager før tanta kommer, men dette har ikke skjedd denne gang. Har overhodet ingen symptomer på å være gravid bortsett fra at mensen ikke har kommet. Det murrer av og til der nede, men i sammenheng med det kommer det masse utflod. Tror hele tiden da at det er tanta som kommer, bare denne lyse, lyshvit strechye utfloden. Hvordan er deres utflod??? Testa på lørdag, men da ble testen negativ.
FruBoger fødeklar Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 min var litt slimete og kornete.. "stretchye" som du sier..hehe:) har ikke merket noe ennå, ingen symptomer av noe slag. kan jo ta en stund før det vises noe på testene... Hold ut:)
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Det kan ta tid før det slår ut på testene. Ta en ny test i morgen.
Ca85 Enihimmelen 09-Gutt 2010 Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Hei Carina Jeg er nå 5 +0 i dag og hittil har utfloden vært veldig lite, men i dag har det kommet mer og i dag er den også strechy.... sånn som du forklarer den. Krysser fingrene for deg og håper du nå flytter snart inn her på 1 trimester....
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Min utflod var også slik.. men jeg fikk den ganske tidlig.. før ikm.. og så har den vel bare fortsatt..ville testet imorgen med morgenurinen..
Carina har to små gull Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2009 Takk for svar Ja har hatt denne utfloden i ca 1 uke nå. Tar en ny test i morgen tidlig og forhåpentligvis får jeg komme over til 1 trimester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå