AlmaN Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Vår førstefødte er nå 11 mnd. Vi legger han sju- halv åtte på kvelden, det går stort sett greit. Han sover godt frem til ca. kl 02 eller 03 og så kan han våkne, skrike og vi får ikke roa han skikkelig. Et par ganger har vi tatt han opp i senga vår og han har sovet resten av natta, dvs. til toppen kl. 06. Pappaen har lagt seg på en madrass ved siden av senga hans et par netter nå. Det hjelper litt men ikke nok. Det virker som han absolutt ikke vil bli forlatt. Han har lenge sovet på eget rom rett over gangen til vårt rom. Frem til nå har vi som regel fått brukbart med nattesøvn alle sammen, men siste par ukene har det vært mye spetakkel med oppvåkning på natta og at vi ikke har klart å roe han. Pappaen har som regel klart å roe han men nå klarer ikke han det heller. Det går i småsutring, skriking og litt soving innimellom, fra 02- 03 tida og frem til 05- 06 da han i alle fall ikke er interessert i å sove mer. Han sover 1-2 ganger på dagtid, som regel før kl. 15. I det siste har han spist bedre enn på lenge, og har plutselig vokst en del. Muligens er han litt småforkjøla men ikke mye. Jeg jobber nå og pappaen er hjemme på fulltid (fedrekvoten). Jeg ammer fortsatt morgen og kveld, ikke natt. Dette spetakkelet sammenfaller vel litt med at jeg er begynt i full jobb. Dårlig samvittighet har jeg ja. Men hva kan uroen skyldes og hva kan vi gjøre med det? Takknemlig for gode råd..!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Nattskrekk, kjøp Rescue Remedy på helsekostbutikk eller apotek og drypp litt i munnen før han legger seg og evt når han våkner...
AlmaN Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2009 Vi tror forresten ikke det er nattskrekk.
Ei stor og ei lita:) Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Henger meg på spm om kva Rescue Remedy er for noko. NOkon som kan forklare dette??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå