Gå til innhold

Har begynt å kjøpe meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt vide topper:) Tenkte at hvis jeg bruker disse nå er det ingen som kommer til å reagere på det når jeg (forhåpentligvis) blir gravid. Tenker da spes på å kunne holde det hemmelig en stund på jobben.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm..ikke så dumt.

Jeg er livredd for å "jinx´e" dette - så jeg tør nesten ikke engang tenke tanken "hvis jeg skulle bli gravid" - men jeg må jo innrømme at jeg har tenkt at det ikke er så innmari dumt likevel at jeg har lagt på meg noen kilo siden sommereferien, for hvis jeg nå blir gravid (tvi tvi) og samtidig er flink å spise sunt og gå ned litt i vekt første trimester, så vil jeg klare å holde vekta istedetfor å gå opp - og da vil kanskje ingen se det på meg før vi har fått vært på fostervannsprøven i uke 16.

Har ikke lyst til at noen skal få vite om det før vi vet om alt er OK - men det er leeeenge å holde magen skjult i 4 mndr når man går med tredjemann... Da kan litt ekstra mageflesk nå komme godt med (for det er jo ingen som ser at flesket gradvis erstattes av en liten kul med baby inni)

Lurt å begynne med vide topper og a-formede kjoler også, så folk blir vant til din "nye stil" :-)

Men - akk ! Hvis vi nå er så heldige å komme dit at dette skulle bli en reell problemstilling og ikke bare hypotetisk tenking da :-)

Skrevet

Har tenkt på at innkjøpet kan være "bortkastet" ja, men har fått masse komplimenter for klærne da :P

Har egentlig ikke så mye å skjule magen bak jeg så da syns jeg dette var litt smart ;) men forrige svskap ble jeg kvalm før IKM så jeg ser liksom for meg at det kan bli vanskelig å holde det hemmelig likevel. Har liksom ikke lyst til at folk skal skjønne det før jeg er klar for det.

Ønsker deg lykke til videre i prøvingen. Blir nok din tur skal du se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...