illeana Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Er så lei av å ikke finne hjertelyd på doppleren.. vet det er alt for tidlig men vil så gjerne .... Får bare inn pulsen min til livmoren på hver side.. Men hva slags gele skal jeg bruke? Har brukt glidemiddel:P kanskje ikke det beste nei:P
FruBoger fødeklar Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 det kan bare hende fosteret ligger langt inntil ryggraden og dermed er litt vanskelig å finne. er nok litt tidlig ja:) du hører det til slutt... tror du kan bruke glidemiddel, eller så har de vel en gele på apoteket som du får kjøpt? en blå en?
IVFlykke?? Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg hørte min i uke 10 + 4 å det sa legen egentlig var alt alt for tidlig. Gynekologen sa at vi umulig kunne høre noe... men jeg vet hva som lå der under pulsen min:-) Men vent noen uker kjære deg, for det er alt for tidlig med uke 7. Hjertet begynte jo å slå engang i uke 6 så det har jo ikke begynt å slå regelmessig ennå...Å størrelsen er alt for lite til å høre noe utenfor kroppen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå