akvarangen Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har kikket litt på denne bæreselen og synes den ser så kjekk ut, har også hørt mye positivt. Men; sønnen min er nå et drøyt år, og han har ikke blitt båret i sele tidligere. Er det "for seint" å begynne nå, eller kan han finne seg til rette i en sele selv om han ikke er vant til det fra før? Dukker stadig opp situasjoner hvor jeg tenker at det hadde vært så greit med en sele istedet vogn/trille. På forhånd takk for alle svar!
shari_z Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg tror ikke det er for sent å begynne nå med bæreselen. Jeg har ikke Manduca, men Ergo, og de ligner hverandre veldig. Kjempegod å bære i, anbefaler det! Kanskje det er Lykkeli&glad RosaRamp08 som har mest erfaring OG snakker mest ut om erfaringen sin - prøv å sende henne en mail hvis hun ikke leser dette. Kan sikkert veilede deg videre angående Manduca. (Men som sagt, jeg anbefaler det, jeg ogs :-).
Puddingmama Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har den og trur ikke det er for seint å begynne nå. Vår gutt er 21 mnd og liker godt å sitte i sele. Det var en periode vi ikke brukte den så mye, men var ikke noe problem å ta den fram igjen. Vil anbefale manduca fremfor ergo, for ryggen på den er litt lenger og kan justeres i to lengder. Derfor trur jeg de sitter godt i Manducaen lenger. Gutten vår sover også godt der på tur og han foretrekker selen fremfor bæremeis. Det er forresten mest praktisk og behagelig for oss også.
Bunnies by night Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Manducaen er veldig grei! Det er ikke for sent å ta den i bruk. Da vi dro til Marokko i sommer, tok vi ikke med vogn, kun Manduca(sønnen vår var da 16mnd:) Er forskjell på barn, så kan jo ikke love at sønnen din kommer til å like det, men det er verdt et forsøk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå