Gå til innhold

Gravid!!!! ........men....livredd!!!!

M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var gravid med nr 1 fikk jeg en klar og tydelig strek på graviditetstesten....

Da jeg i sommer mistet i SA hadde jeg en test som var veldig veldig svak.... og som sagt som mitstet jeg....

Testet i dag tidlig og er gravid, men hadde en svak strek. Ble usikker så jeg stakk innom legekontoret og de tok en test der. Jo da! Jeg er gravid noe jeg er superglad for etter at vi har prøvd en stund!

MEN nå er jeg jo livredd for å miste igjen!!!! Plutselig så er jeg redd for å løpe etter bussen, redd for at det skal skje noe når bussen kjører over brostein og det rister skikkelig! Redd for å ha sex, redd for å sove på magen, redd for å bære for tung sekk når vi går på tur i skogen ....osv....osv....

Uff jeg kan jo ikke ha det sånn i mange mnd. fremover....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hopp!

Vi hadde prøvd i 7 år da jeg ble gravid - og jeg mistet i uke 12+0 nå i vår.

Nå er jeg gravid igjen - skal på ul i dag, og jeg er egentlig ikke bekymret i det hele tatt.

Forrige gang slet jeg med blødninger og styr hele tiden - denne gangen er alt som normalt, bortsett fra ømme pupper, tretthet og at jeg er litt uvel innimellom.

Man kan ikke gjøre annet enn å være positiv:)

Tenk positivt, så går nok dette bra skal du se. Får krysse finga for at vi har hatt vår dose med uflaks for en liten stund.

Jeg sover på magen, sjauer i jobben, og gjør det jeg normalt gjør.

Tror ikke du skal gå rundt å være livredd, men kos deg med det som skjer. Jeg trøstet meg i hvertfalll med det når jeg mistet, at da var det heeeelt sikkert noe galt med foster, og det er kroppens måte å ordne opp på. Som man leser så er det veldig vanlig å miste en eller annen gang i løpet av livet.

Jeg krysser det jeg har for at det går bra med oss begge denne gangen.

Tenk positivt og kos deg du også!

Lykke til!

klem:)

Skrevet

Hei og tusen takk for svar!

Du har helt rett! Vi må jo bare tenke positivt. Og alt virker jo så langt helt normalt.... Det er jo ikke noe vi kan gjøre fra eller til uansett.

Jeg skal prøve å skyve bort alle "hysteriske/bekymrede" tanker og bare kose meg!

Lykke til videre du også!

Har endret litt på nicket mitt, og det er jo egentlig å tenke positivt! :-)

Skrevet

Takk takk.

Var på ul i går og så en flott liten baby på 22mm, hjertet slo og navlestreng og armer og bein. snodig, men godt å se! Er da 9+0 i dag. Ble satt tilbake en uke. Skjønner ikke hvorfor det skal gå såååååå sakte de første 3 mnd.. hehe

Grattis med nytt positivt nick ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...