cilles Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Hei igjen Ville bare fortelle deg hva jeg fikk vite i går. Var på Ullevål for første oppfølging med UL i går. Fikk samtidig vite svar på en del prøver jeg har tatt i forbindelse med utredning for habituell abort. Noen av blodprøvene - alt som gjaldt blodet - tok jeg i sommer også uten at de viste noe unormalt. Husker du at du fortalte meg etter SA i juni at jeg kanskje burde sjekke blodet mitt ? At det kanskje var for tykt ? I alle fall så viste prøveresultatene i går at to av verdiene var unormale, og at jeg muligens har en feil med koaguleringen i blodet mitt. De var usikre på om de burde gi meg medisiner for dette, siden jeg allerede har et barn. Men kom frem til at jeg skal begynne med Albyl-e og bruke det fremover samt ta nye blodprøver om et par uker og avgjøre hva som skjer videre etter det. Ville bare du skulle vite det - jeg har utrolig stor tro på deg altså :-) Klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 hei... Tusen takk for tilbakemelding, det setter jeg utrolig stor pris på...så morro at jeg så rett, selv om d ikke er noe morro at du har mista seff...er nok lurt å begynne på albyl-e føler at d vil hjelpe deg i neste sv.skap:) Det kommer ei jente om ikke så lenge;) Masse lykke til... P.s er d ikke litt "godt" å vite hva d kan vere som har gjort at d gikk galt? jeg følte d vertfall sånn når jeg fikk vite en mulig årsak til mine aborter..... Klem til deg..
cilles Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2009 Vet ikke om du misforsto nå, men jeg er gravid fortsatt altså ;-) Men du mente kanskje den siste SA i sommer ?? Håper det :-) Skal begynne på Albyl-e så fort jeg får resepten. Hun skulle sende den i går. Så håper jeg veldig at det går bra denne gangen. Ja, utrolig fint å vite i tilfelle det kan være dette som har vært grunnen til abortene. Da kan en jo kanskje tenke at det går bra denne gangen. Litt spent på når jenta kommer da - du skrev du trodde hun kom før.. Jeg har menstermin 9 juni, men tror den blir flytta en uke frem til rundt midten av juni. Jeg har mest følelsen på maibaby da.. Du også ? Klem til deg også
stratosen_er mamma_ Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Ja beklager tenkte på den sa i sommer...men ser fortsatt den jenta så d kommer nok i mai føler jeg ja...og d er ei sterk lita jente så jeg føler at d går bra denne gangen... har dere tenkt på navn allerede?? d dukker opp et kort navn skjønner du på 4-5bokstaver...vet ikke om d kan vere navnet ditt eller noe dere har tenkt på...får ikke opp noen bokstav bare at d er et kort navn:) utrolig spennende tid foran deg...merker at du er litt mentalt sliten, for du tenker mye på om d går bra denne gangen....prøv å ikke tenke så mye og bare nyte hver dag somkommer....for d er kjempeviktig å tenke positivt, men d føler jeg også at du gjør til en viss grad, bare enda litt mer;) klem;)
cilles Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2009 Hei kjære deg.. Takk for at du svarte så kjapt :-) Ble litt stressa jeg da jeg trodde at du kanskje snakka om en annen gang jeg skulle bli gravid.. Blir det en jente - som jeg jo har trua på - skal hun hete Nanna. Har vært klart i årevis :-) Så ja, det er et kort navn. Falt det en brikke på plass ? ;-) Og ja, jeg er nok litt stressa. Føler at dette er den magiske uka som det gjelder å bli ferdig med. To av de gangene jeg har mista har det vært denne uka her. Sist begynte jeg å blø da jeg var 7+1, og det er i dag.. Så du kan si at jeg løper rimelig ofte på do.. Tror jeg kommer til å roe meg når jeg kommer en uke lengre. Og det er helt utrolig bra med oppfølging på sykehuset. alfa og omega for meg nå. Tusen takk for at du tar deg tid. Klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Ja da falt det en brikke på plass...er jo egentlig bare to bokstaver navnet nanna da...N og A: så jeg vil karakterisere d som kort og enkelt navn:) ja jeg merke at du var ekstra stressa nå for tiden, men du vil roe deg litt mer ned når d har gått et par uker:) ser ut til at du får et ganske "enkelt" og greit sv.skap:) lykke til igjen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå