Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Kjøpte på salg i vinter, men var ikke med på årets store dress test. Noen som har erfaring med vinterdressene til name it?? Hun er 2 1/2 hun som skal bruke den.
emmy99 Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Veldig gode dresser..synes faktisk de er like gode som reima.. og de er lillejentas favoritt fordi den er lett å ta på, og veldig lett å bevege seg i.. Storesøster hadde 2 delt dress i samme kvalitet bare for større barn, hun også elsker den.. De tåler også veldig mye, vanntett, vindtett og puster.. De er også utrolig slitesterke..
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2009 Godt å høre Er liksom ikke det merket som blir nevnt oftes, men syns de virker bra og tok sjansen når jeg fant dem på tilbud
Marius og Jonas! Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Hvor fant du den på tilbud om jeg kan spørre? Jeg elsker Name It klær men har ikke sett noen dress på tilbud....... =(
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2009 Nei de har sikkert ikke nå, dette var på fjor årets modell i vinter engang. Dessverre
Nobba Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Veldig bra dress! Min gutt hadde den i fjor som ekstradress, men det var den som ble mest brukt! Veldig lett å bevege seg i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå