Gå til innhold

Andre enn meg som har en tøff tid på slutten?

MegSelv82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Føler virkelig med deg:)

Jeg har ikke kommet så langt ennå, er 27 uker på vei, og har også en sønn på 15 mnd.Han er og i bhg.3 dager i uka, de dagene han er hjemme tar virkelig på nå ja, har ikke så mye energi lenger, og det er fryktelig tungt å bære han rundt, han går ikke selv ennå.

Jeg gleder meg også veldig til å møte de to små og håper selvsagt at de holder seg lengst mulig inni magen:)

Men samtidig føles det veldig uvirkelig at vi faktisk skal ha to babyer, har veldig vanskelig for å forestille meg hverdagen med tre små.

Er så spent på reaksjonene til lillegutten vår, merker jo allerede nå at han fort blir sjalu hvis han må dele mammaen og pappaen sin med noen andre....

Lykke til videre, nå er det jammen ikke lenge til du kan hilse på de søte små, godt jobba!!!!

Heia, det synes jeg også, av og til gråter jeg fordi jeg er så sliten:P Er en person som har vanskelig for å bare sitte der liksom, så jeg vil gjerne gjøre ting men det får konsekvenser. Idag var siste dagen jeg gikk på butikken sa jeg til sambo. Orker liksom ikke mer... er jo kjempe tungt. Jeg er 34 uker på vei og nå er det vondt å gå, stå, sitte for lenge, ligge for lenge, idag stod jeg opp 4 og har ikke sovet etter det:P

Skal til jm og ul på fredag tror jeg begynner å grine hvis hun spør hvordan det går hehe. I tillegg har jeg ei jente på snart to som er i bhg ellers tror jeg ikke det hadde gått. Sambo reiser på torsdag (jobb) så da er jeg alene to dager, men heldigvis er det siste gang han reiser for jeg kjenner at det nærmer seg fødsel... Egentlig så hadde det passet meg fint om de ville komme rundt uke 37:D

uff ja, kjenner meg så igjen... sitte, ligge, stå, kjøre bil... alle disse tingene man tar for gitt egentlig... nå er alt vanskelig. Til og med å ta på seg buksa.. hehe

tenker også på det at det hadde vært helt greit om de kommer i uke 37:-) men men godt å høre at det ikke bare er meg som er et slitent slakt om dagen!! Vi får stå på jenter! det kommer jo noe helt fantastisk ut av dette, er bare en følelse av håpløshet akkurat nå....:-)

Dere er så flinke, alle dere som bærer på to stykker!! Jeg må beundre dere! Og tenk så flott at dere har klart å holde dem "innabords" såpass lenge! Snart er de her, og da blir alt annerledes. Fremdeles slitsomt, men på en helt annen måte.

Lykke til med innspurten!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...