Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Hei! Jeg er enslig og har valgt å gå for anonym donor i københavn. Ser at det er mye billigere på Nordica enn på Stork! Derfor lurer jeg på et par ting angående Noridca: Hvilke e-mail adresse skal man bruke for å stille de spørsmål? Bruker de lang tid før de svarer? Skriver man til de på norsk? MÅ man bruke hormoner når man skal bli inseminert på Nordica? Eller må man ikke det! Jeg har tatt MMR vaksine, jeg har tatt alle blodprøver som trengs, jeg har vært hos gyn og sjekket at alt ser fint ut. Har ikke tatt hsg, er det noe Nordica MÅ ha at jeg tar? Så det eneste jeg mangler er en journalsamtale også er jeg igang...vil jeg tro:) Blir veldig glad for svar de som har vært gjennom det her før meg! Og bare gi meg andre tips også angående Nordica som er bra å vite...
MissTaurus Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Hei Nordica har skiftet navn til Copenhagen fertility center (CFC) Du kan bruke denne e-post adressen: [email protected] Nettadresse: http://www.copenhagenfertilitycenter.com/ Jeg har alltid fått raskt tilbakemelding. Du skriver på norsk. Det er mye enklere å sende mail enn å ringe pga språket. Du finner en del informasjon om hvilke prøver du må ta på hjemmesiden. Tror ikke det er krav til hsg. Ellers så må du ikke ha hormoner de første forsøkene. Jeg tok hormoner på mitt 4. forsøk. (pergotime + eggløsningssprøyte). Alle er hyggelige på CFC, men du bør være forberedt på at alt går raskt for seg. Lykke til. MissT
Håpefull38 Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har vært til 3 mislykkede inseminasjoner på Stork. Gynekologen min mente jeg burde gå over til IVF, så jeg forfattet et langt brev til dr. Lindenberg på CFC, siden jeg tenkte det var letteste pga språket. Fikk til svar at jeg måttte ringe og avtale tid til prat så vi kunne gå gjennom dette. Han sa til meg at jeg burde prøve flere inseminasjoner før IVF. De mente det først burde være tre forsøk uten hormoner, og så tre med hormoner før man går over på IVF. Jeg har fått raskt svar på mailer, og tlf-samtalen gikk da høvelig bra. Litt språkproblemer innimellom. Drar vel nedover om ca 2 uker regner jeg med. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå