Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Jey, så var jeg gravid da. Veldig uplanlagt, men d går sin gang. Jeg har selvsakt sluttet og røyke hasj ( har ikke gjort d siden jeg fant ut jeg var gravid ) . Men d jeg lurer på er om noen vet hvordan d blir når jeg nå skal begynne på prøver for og bevise at ejg har slutta ? Det er jo ikke sånn at THC'en går rett ut av urinen, den kan jo sitte dær i mange månder, men nivået går ned. Jeg vil jo virkelig ikke bli tatt fra ungen bare fordi dem ikke tar testene sine som de skal. Igår på legekontoret måtte jeg helt serriøst bee de sende inn prøven min får å sjekke nivået, så de har noe og sammenligne med seinere. Noen som vet dette ?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 THC kan påvises i urine i noen dager etter siste røyk, men har du røyket lenge en stund kan den påvises i flere uker. Husk bare at om du ikke har røyket igjen blir nivået mindre og mindre. Så hvis du faktisk har sluttet helt etter at du fant ut av graviditeten og ikke tar deg et trekk igjen vil du være på den sikre siden for å beholde barnet ditt. Om det er så at noen krever slike tester av deg for å få beholde barnet. Helsepersonell vil se at nivået går nedover eller holder seg stabilt på null. Lykke til da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå