Møøø Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Hei jenter/damer!! Her var jo forumet jeg lette etter ;o) Har 2 herlige barn på 3 og 5,5 år. Føler meg slettes ikke ferdig og ønsker meg veldig en til... Men det gjør dessverre ikke min kjære... Han ville i utgangspunktet bare ha 1 barn og vi har jo fått 2, men ønsker meg veldig en til... Noen som har overtalingstips til meg?? Føler at han hele tiden har motargument...
Sesilia Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Heisann! Har dessverre ikke så mange gode svar til deg... Jeg har "overlistet" mannen min og motbevist alle negative argumenter, men når han har blitt "strippa" for alle unnskyldningene han gjemte seg bak, så koker alt ned på at han ikke vil, tror han... Så da er jeg jo like langt... Men jeg vet at han innerst inne ikke har bestemt seg endelig Krysser fingrene for at mannen din ikke er like sta som min
Møøø Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2009 Hei Sesilia!! Min kjære har vært på glid, men ikke så langt at han har sagt JA... Maser nok litt på han om dagen... Har en herlig nevø på 9 mnd og skal bli tante igjen i mai... Blir jo babysyk av slikt... Har 2 jenter og prøver å lokke han med at "NÅ kommer gutten" (selv om jeg innest inne har en følelse at nr 3 også vil bli jente...) Lure han er helt uaktuelt. Har såpass respekt. Man skal være 2. Kan bare tenkes at han trenger et lite (eller rimelig stort) dytt i riktig retning... hehe... Prevensjon ja... Har hormonspiral... Som jo er sikrest av all prevensjon... Men skal til legen nå før jul og ta ny celleprøve, så da tror jeg at jeg ber legen fjerne spiralen. Så får han hoppe av i svingen om han ikke vil ha flere... Det er jo ikke å lure han, bare la han få ansvaret... OM jeg er tålmodig nok så gir han kanskje etter... Men akkurat nå om dagen er vi midt i totalrestaurering av huset vår, så vi bor rimelig intimt i en kjellerleil... Og med det tempoet vi har om dagen så skjønner jeg jo at han blir litt lei, for ungene er jo rundt oss hele tiden og er litt masete pga bo-situasjonen... Men det hadde passet så bra å bli gravid nå... Hadde bursdag i går og da gubben spurte hva jeg ønska meg så sa jeg jo selvfølgelig "en baby"... Og det er nok det jeg kommer til å ønske meg til jul også... Den som venter på noe godt....... Håper din kjære ser hvor lyst du har på en til og gir etter innen året er omme da!! PS: Mannen min er dessverre rimelig sta.....
Sesilia Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg er også helt enig i at man må være 2, men jeg har også tenkt å gi ansvaret over til han ved å ta ut spiralen min (har også hormonspiral). Det synes jeg er rettferdig, så får vi ser hvordan det går. Jeg tror kanskje det er et dytt i riktig retning i alle fall Håper de begge kommer på gli etterhvert nå... Og at mannen din ser at situasjonen deres nå ikke vil være slik for alltid, men at det bare er for en viss tid... Så kanskje han våger seg på en til Lykke til, håper på det beste!!
Sesilia Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Vi har forresten tre søsken i tidlig gravidstadie/prøve å bli gravid/småbarn, så jeg hadde håpet at det kanskje kunne smelte litt av hjertet hans... Det smelter i alle fall mitt! Hvordan reagerer din mann på at dere får en liten nevø/niese til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå