Gå til innhold

3 positive tester! gravid :)

blessed87

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut i går at jeg var gravid. Mensen var uteblitt i 3 dager, vært trett og kvalm/uvel. Men trodde aldri jeg var gravid, etter første forsøk! :) Har ennå ikke gått opp for meg skikkelig, men det kommer vel :) Er veldig urolig for at jeg skal miste barnet, tenker for mye på dette. Mange rundt meg har mistet i det siste så det ligger i tankene hele tiden.Skal til fastlege i morgen. Er vant med å trene ofte og mye men våger ikke trene nå en gang! Må komme i gang. De sies jo at det er sunt.

Jeg har mange symptomer på graviditeten,noe som jeg egentlig er glad for, så langt :) Er kvalm/uvel,trett,noe smerter i livmoren, blir fort varm/andpusten,ømme bryster.

Samboeren min er ute i nordsjøen, så han vet ikke at han skal bli pappa ennå :) Er veldig fristet å si det til han i tlf, men vil se reaksjonen :) Han tenker ikke tanken en gang at jeg er gravid, sier det kommer til å ta tid. Han skulle bare visst :) Kommer hjem om 1 uke og 2 dager :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!

Du må fortelle oss hvordan det gikk etter du har sagt det til pappan da:)

Skrevet

Vittig! Jeg tok en test i går... jeg er gravid! Mensen uteble... Så da blir det nr 3 på oss. Men min mann vet heller ingenting enna. Har er også i nordsjøen... Han kommer hjem om 1 uke. Vi hadde ingen planer om flere barn.... så dette er også et sjokk! Må nesten si det ansikt til ansikt... he he, ser det for meg... så nå er det bare å glede seg..:)

Jeg sitter altså her med VERDENS største hemmelighet ;)

Linda

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Spennende!!! :)))

Han kommer garantert til å sette pris på det.Å så spennende! :)))

Ikke lenge til du kan fortelle det nå :) Lykke til ihvertfall!

Jeg selv var til inseminering for en uke siden idag. :)

Veldig spent altså!

Har merket mye alle dagene,utenom idag...hmm...merkelig!

Men jeg gir ikke opp håpet,så lenge mensen ikke har vist seg! :)

Uansett masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...