blessed87 Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Fant ut i går at jeg var gravid. Mensen var uteblitt i 3 dager, vært trett og kvalm/uvel. Men trodde aldri jeg var gravid, etter første forsøk! Har ennå ikke gått opp for meg skikkelig, men det kommer vel Er veldig urolig for at jeg skal miste barnet, tenker for mye på dette. Mange rundt meg har mistet i det siste så det ligger i tankene hele tiden.Skal til fastlege i morgen. Er vant med å trene ofte og mye men våger ikke trene nå en gang! Må komme i gang. De sies jo at det er sunt. Jeg har mange symptomer på graviditeten,noe som jeg egentlig er glad for, så langt Er kvalm/uvel,trett,noe smerter i livmoren, blir fort varm/andpusten,ømme bryster. Samboeren min er ute i nordsjøen, så han vet ikke at han skal bli pappa ennå Er veldig fristet å si det til han i tlf, men vil se reaksjonen Han tenker ikke tanken en gang at jeg er gravid, sier det kommer til å ta tid. Han skulle bare visst Kommer hjem om 1 uke og 2 dager
T#3 Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Gratulerer så mye!! Du må fortelle oss hvordan det gikk etter du har sagt det til pappan da:)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Vittig! Jeg tok en test i går... jeg er gravid! Mensen uteble... Så da blir det nr 3 på oss. Men min mann vet heller ingenting enna. Har er også i nordsjøen... Han kommer hjem om 1 uke. Vi hadde ingen planer om flere barn.... så dette er også et sjokk! Må nesten si det ansikt til ansikt... he he, ser det for meg... så nå er det bare å glede seg.. Jeg sitter altså her med VERDENS største hemmelighet Linda
Bare meg123 Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Gratulerer så mye!!! Spennende!!! )) Han kommer garantert til å sette pris på det.Å så spennende! )) Ikke lenge til du kan fortelle det nå Lykke til ihvertfall! Jeg selv var til inseminering for en uke siden idag. Veldig spent altså! Har merket mye alle dagene,utenom idag...hmm...merkelig! Men jeg gir ikke opp håpet,så lenge mensen ikke har vist seg! Uansett masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå