Gå til innhold

Tips for å overtale gubben til barn nr 3...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2 skjønne barn på 3 og 5 år men ønsker meg så veldig en til... Men det gjør ikke min kjære... Trenger derfor noen gode tips til å overtale han...

Noen som kan hjelpe meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei-jeg er i akkurat samme situasjon som deg! Har også 2 barn på 3 og 5 år, og ønsker meg så gjerne ett barn til, men det vil ikke mannen. Han synes det er helt perfekt med 2 ( en av hver ) som vi har.

Vi bruker " hoppe av i svingen " metoden, så jeg lever i håpet!!-og han vet at sjangsen er det..

Jeg har ihvertfall sluttet å mase på han om å få ett barn til. For jeg merket at det hjalp ihvertfall ikke.

Lykke til!

Skrevet

hei..eg og har 2 barn på 3 og 5 år..av kvart kjønn:) men eg har klart og overtale min mann til og få en til:) dei argumenta eg la fram til han va at de bli den siste ongen og at vi har alt av utstyr, barnevogn, kle, stellebord, og at vi da ikkje treng og kjøpe noke meir. ( min mann er veldig økonomisk) og han fekk tenk seg om noken daga og han sa at de va greit so lenge de blei siste ongen.. so stå på.. de hjelpe og mase litt.. :) lykke til..

Skrevet

Mannen min ville i utgangspunktet også bare ha to, vi har to gutter 5 & 3 år...

Vi giftet oss nå i september, og jeg har ALLTIF sagt at jeg ønsker meg mange barn..

Og jeg klarer liksom ikke slippe tanken på å "bare" ha to barn, mangler liksom noe. Dette har vi snakket masse om!!

Og nå etter vi hadde giftet oss tok han bort pille brettet mitt og sa, ja nå som vi er gift får vi vel prøve på jenta da kona mi:)

Så nå prøver vi på nr 3:) jeg ble gravid med en gang, men mistet (SA)forje uke ! Men vi er ved godt mot å prøver igjen... Og nå skal vi på bryllups reise, så kan jo hende den sitter da:)

Lykke til, mitt råd er bare å snakke om hvor mye det betyr for deg:)

Lykke til!!!

Skrevet

Prøv å finne ut hva som skremmer ham med tre barn, hvorfor han synes det holder med to.

Er det av praktiske årsaker (større bil, større hus etc) eller er det av egoistiske grunner (har lyst til å begynne med tidkrevende hobby snart, realisere seg selv, får mer tid til egeninterresser) eller hva ?

Skrevet

Jeg har spurt mannen min flere ganger hvorfor han ikke vil ha flere-og han sier bare at synes det er nok med 2-og han mener at det er god nok grunn. Det er ikke praktiske årsaker, for hus og bil har vi.

Jeg må jo respektere det at han ikke vil ha flere, men jeg lever i håpet...:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...