Gå til innhold

3 hjuling som funker til 2,5 åring?

Anbefalte innlegg

Far til barnet mitt er litt jålete og ikke fornøyd med min godt brukte Brio...

Noen som har en å anbefale til en lang 2,5 åring?

Er det noe med ok kurv under og fjæring?

Tenker at det ikke er snakk om å bruke vogn lenger enn 1 år.

Har ikke bil, men litt trang oppgang, så bør helst ikke være så lang.

Eventuelt kan jo far ha den stående hos seg og bruke den til samvær, og selge den når vognperioden er over. Hvis han betaler selvsagt ;-)

Jeg er i grunn fornøyd med Brioen, særlig på grunn av fjæring og god kurv under.

Fortsetter under...

Jeg tror de fleste pappaer digger MB jeg;) det gjør ihvertfall mannen her i huset!. Jeg har vogndilla og har litt lyst å bytte den ut men d har IKKE han! Men den tar jo litt plass da.. Men kan ikke komme på n oen "små" tre hjulinger heller...?

TFK er jo en mannevennlig vogn. Med skivebremser og det hele. Laaang liggelenge. 3 åringen sov godt i den i vinter(da var hun 2,5) , og ville ha gjort det nå også om hun hadde sovet på dagen fremdeles. Og snart 5 åringen kan fremdeles fint sitte i den. Det er en tre hjuling, da, så god tilgang til kurv under har den ikke, men den rommer en god del! Fjæringen er selvsagt som brio, men den har holdt for oss i tiden fra minstejenta var 1,5 år og frem til hun nå er blitt 3. Blir liten sammenlagt.

Takk for innspill jenter :-)

Da bringer jeg det videre så får han se om han vil bruke så mye på å "ta seg ut" annenhver helg ;-)

Selv ville jeg hvis jeg skulle kjøpt ny vogn nå gått for Emmaljunga scooter 2010 modell, men spørs om det blir fancy nok for ham.

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...