LiLu:) Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Hadde aldri trodd at det skulle være så vanskelig å bli gravid, nå har vi prøvd i sju mnd. Vet at det er lite i forhold til mange, men på en måte hadde jeg forventet at spiren skulle sitte med en gang, etter å ha planlagt det lenge. Lei av å vente nå Lykke til alle prøvere, må håpe det klaffer snart!
spirehåp Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 skjønner deg godt..jeg hadde forventet en raskere og mer "rosenrød" prøvetid.. Masse lykke til!! ) håper det skjer snart for oss begge
nicki82 Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg er såååå med på denne tråden!!! Er også på min sjuende pp. Er kjempefurten idag, siden temperaturen min imorges, ikke når opp til forventningene!! Har virkelig ingen anelse hvor i syklusen jg er...megafrustrerende!!!! H..¤%/#%&/... el.tester som lurer meg!!!! AAAAAAGGGHHHH...det var dagens hjertesukk...håper det blir likar imorra!!!! Lykke til til dere, jenter!!
K ♥ tærten Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg melder meg også inn her! Planla at alt skulle passe SÅ perfekt liksom. Sluttet på p-pilla i nov i fjor for å få hormonene ut av kroppen. Begynte å prøve ordentlig i april for det passet så bra med en vårbaby. Har prøvd i 6 mnd, bare 4 pp pga lange sykluser. Hvilken planet var jeg på da jeg gikk inn i prøvingen liksom?!?
M@msen Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Ja det er leeenge å gå å vente, kroppen blir liksom satt på "hold", føler med deg og ønsker at spiren skal sitte snart!!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå