Gå til innhold

Hva kostet brilleinnfatningen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som om jeg må ha briller :-S

Hva koster herligheten?

Innfatning + 1500 i glass ca + ? tilpasning ? mer???

Fortsetter under...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kommer helt ann på styrke og diverse. Jeg betalte 900 for ene glasset, 1200 for det andre. Måtte slipes på en spesiell måte siden jeg skulle ha briller med halv innfatning. Glasset var dyrere også pga noe annet, husker ikke hva det het.. Innfatninga kosta 2300 om jeg ikke husker feil

Betalte 5450 tilsammen...

Skrevet

Jeg betalte 2900 for innfatning+ ca 1600 for glassene+ slipning+ synstest. Det ble tilsammen ca 5000 kr. Dyrt ja :(

Skrevet

Innfatningen mine kostet ca 1100... moods of norway....

Skrevet

Totalt kom det på litt over 4000.

Vogue

Skrevet

Ingen regel som seier at det MÅ vere dyrt, eg kjøpte 2 par briller for 800 kr hos Specsavers i april. Dvs det var kjøp eitt par til 800kr, få eitt par gratis. Ikkje vanvittig bra utvalg i slike billegbriller, men bra nok til at eg fant to par eg er fornøgd med.

Brilleglasa var gratis då i alle fall, om det var vanlege einstyrkeglas utan fiksfakserier (ripebeskyttelse, refleksbehandling, progressive, solbrille).

Ca 300 for synstest, så eg endte opp på totalt 1100 for to par nye briller.

Annonse

Skrevet

Jeg bruker ikke briller, men datteren min sin innfatning kostet 1200,- sist. Hun har spesielle glass og det koster vel rundt 4-5000,- totalt.

Skrevet

1,- bjørn borg. kampanje på brilleland

så, med glass ca 700,-

Skrevet

Innfatningen kostet ca 2100 + 1400kr for glass + 410 for synsprøven. Det var det!!

Skrevet

3 par briller hos specsavers. Må ha lesebriller og gåbriller. + at jeg kjøpte solbriller med styrke

Totalt så godt som 5000 inkl synstesten. Synes ikke det var så ille for 3 par. Har dessuten valgt innfatningene etter smak, og ikke etter pris.

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt briller hos Brilleland. De hadde kampanje på 1 kr for innfatning, de kostet egentlig 1900 kr, så det var jo en bra deal. Med glass og synstest + 2 års brilleforsikring, kom de totalt på 2170,- Synes ikke det var så galt:)

Annonse

Skrevet

Kjøpte to innfatninger pluss glass på Brilleland i helgen. Fikk innfatningene til 1 kroner stykket. :D Begge var egentlig dyre, et av dem var Ray-Ban, og det andre kosta opprinnelig over 2000 kroner, så er knallfornøyd. :)

Skrevet

Hele herligheten kom på 6500. Innfatning (3300) + glass (3200) = 6500,-

Betalte ikke noe for tilpasning og etui/rens/klut fikk jeg med på kjøpet.

Ja, jeg vet at innfatningen var dyr, men skulle jeg først ha briller så skulle jeg jammen ha noen fine briller. Jeg mener ikke at dyrt betyr fint, men det var da noen dyre briller jeg likte og kledde best.

Skrevet

fikk to par på specsavers til 3400 kr med synstest, sliping, anti-refleks osv... Valgte da også de som passet meg best, supre saker...! ;) og siden det var dagen før termin jeg bestilte de og det var krise siden de gamle brillene mine hadde knust, fikk jeg de på under ei uke også, så jeg kunne føde med nye briller. :P er veldig fornøyd..! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...