nick_331741 Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har to barn, og har ikke tenkt å ha flere... skulle hatt mens på fredag... nå er det mandags kveld, ups. Puppene er ømme, og i dag fikk jeg eggløsningstegn...altså dette berømte slimet.. Skjønner ingenting.. må vell ta en test i morra. Når det er sagt så er barnet hjertelig velkommen, men er litt i sjokk i dette øyeblikk.. Så jeg heier på "tante rød" Sikre tegn på graviditet dette?? Noen som vet?
Musemor med tre søte små Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 De to gangene jeg har vært gravid tidligere har jeg fått EL-lignende slim et par dager etter mensen skulle ha vært der. Du burde nok ta en test, ja. Lykke til
nick_331741 Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2009 huff, nå banker hjertet mitt fort kan du si. Ja, test i morra...
Musemor med tre søte små Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Sorry, ikke meningen å skremme deg
nick_331741 Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2009 He he, går helt fint. Skal glede meg over barnet fra første øyeblikk Så ingen sure miner her Klem fra Linda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå