Gå til innhold

friker litt ut her nå damer...=((

Anbefalte innlegg

Skrevet

sorry detaljer,var på do nettopp å det kom sånn bitte små brune klatter.. sånn helt minimale,men får litt panikk:((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring legevakt eller føden om du er urolig.

ingen vits i å vente til fastlegen står opp for å sjekke slike ting!

er du redd og nervøs - få det sjekket pronto!

Skrevet

Jeg har opplevd det samme og pratet med både fastlege og overlege på kvinneklinikken om det. De begge sa at brun litt slimete utflod er tegn på en minimal blødning og trenger ikke bety noe farlig i det hele tatt. Disse små blødningene er meget vanlig i de første 12 ukene av svarskapet. men en større blødning kan starte med brun utflod også så vær obs på det.

Løkke te vennen går helt sikkert bra:)

Skrevet

Jeg hadde en morgen hvor det kom ut en kladd med brunt. Ringte legekontoret, og de sa at det er helt vanlig i begynnelsen av et svangerskap. SÅ lenge det ikke kommer friskt blod kan man slappe av.

På meg viste det seg å være litt blodrester fra celleprøver i underlivet. Jeg blodde ikke noe fra det den dagen de tok prøver, men kom altså ut som brunt "gammelt" blod to dager senere. Du har ikke tatt sånn undersøkelse i det siste du også da?

Går nok bra skal du se...

Skrevet

Du trenger nok ikke ringe legevakt eller dra på føden. Ta kontakt med fastlegen din i morgen, og få en henvisning til gyn.pol. Der får du tatt en ultralyd for å se om alt er vel. Det er ganske vanlig med små blødninger de første 12 ukene. Så det trenger ikke bety at noe er galt. Skjønner godt at du er urolig. Hadde selv 3 blødninger med nr. 1. Og har hatt 1 blødning med spiren i magen nå. Har fått ultralyd dagen etter i alle tilfeller, og alt har vært ok.

Skrevet

tusen takk for alle svar..

det har heldigvis ikke kommet noe mer,men skal ringe gynekologen min i morgen...:)

greit å få vite om det er liv der inne.. har tidlig ul neste onsdag,men syns det er for lenge å vente nå!!

Skrevet

uansett hva som skjer går det ann å ringe for å berolige seg selv.

selv om det er vanlige symptomer og hendelser.

synes heller det er bedre å ringe å mase enn å gå å tenke på det.

Skrevet

skal på ul nå ca kl 3..

så får vi se om det er liv eller ikke... bedre å vite enn å ikke vite :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...