Gå til innhold

Hva slags vogn skal vi velge????

Anbefalte innlegg

Gullungen er en stor 2åring, og vi har teutonia mistral som vi er veldig misfornøyd med. Tung som et uvær å trille, og har vært på mange rep.

Nå vil jeg ha ny! Jeg vil ha en men lufthjul som er lett å trille og som har lang og bred plass for soving. Det må være lett å få plass til en lang vognpose. Liker best vogner som har et fotbrett foran, så ungen slipper å la beina henge ned under soving.

Har du noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140840195-hva-slags-vogn-skal-vi-velge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Hadde samme kriteriene som deg da vi kjøpte ny vogn for 2-3 år siden. Jeg ville også ha god plass og fotbrett.

Vi kjøpte Quinny Speedi S, 3-hjuling. Vogna har god plass til ungen, men begynner å bli litt kort nå som gutten er 2år og 8mnd, og lang for alderen. Den har fotbrett og er lett å trille.

Minuset er at vognen er litt bred og "klumpete". Tar endel plass i bilen. Kanskje litt tung å løfte også, men til vårt bruk fungerer den bra, og gutten sover fortsatt i den enkelte dager i voksipose.

TFK joggster twist. Tre hjul som har luft, lett å trille, ca 104 cm lang liggelengde, bred plass (mer enn god nok plass til min 2,5 åring med vinterpose i fjor vinter), regulerbart fotbrett. Også er den liten sammenlagt:)

Du kan bare ha barnet fra deg, da, men det burde ikke være noe problem med en 2 åring. Jeg er iallfall veldig fornøyd med vogna.

Hei jenter som tipset!

Tusen takk! jeg sjekket TFK-vogna og den fyller de behovene jeg har. Kikket på den idag og skal hente den i morgen :-D

Hilsen ei som er drita lei av å trille blyloddet teutonia mistral

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...