Gå til innhold

Hva slags vogn skal vi velge????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gullungen er en stor 2åring, og vi har teutonia mistral som vi er veldig misfornøyd med. Tung som et uvær å trille, og har vært på mange rep.

Nå vil jeg ha ny! Jeg vil ha en men lufthjul som er lett å trille og som har lang og bred plass for soving. Det må være lett å få plass til en lang vognpose. Liker best vogner som har et fotbrett foran, så ungen slipper å la beina henge ned under soving.

Har du noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hadde samme kriteriene som deg da vi kjøpte ny vogn for 2-3 år siden. Jeg ville også ha god plass og fotbrett.

Vi kjøpte Quinny Speedi S, 3-hjuling. Vogna har god plass til ungen, men begynner å bli litt kort nå som gutten er 2år og 8mnd, og lang for alderen. Den har fotbrett og er lett å trille.

Minuset er at vognen er litt bred og "klumpete". Tar endel plass i bilen. Kanskje litt tung å løfte også, men til vårt bruk fungerer den bra, og gutten sover fortsatt i den enkelte dager i voksipose.

Skrevet

TFK joggster twist. Tre hjul som har luft, lett å trille, ca 104 cm lang liggelengde, bred plass (mer enn god nok plass til min 2,5 åring med vinterpose i fjor vinter), regulerbart fotbrett. Også er den liten sammenlagt:)

Du kan bare ha barnet fra deg, da, men det burde ikke være noe problem med en 2 åring. Jeg er iallfall veldig fornøyd med vogna.

Skrevet

Hei jenter som tipset!

Tusen takk! jeg sjekket TFK-vogna og den fyller de behovene jeg har. Kikket på den idag og skal hente den i morgen :-D

Hilsen ei som er drita lei av å trille blyloddet teutonia mistral

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...