Gå til innhold

Flere som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Forrige fødsel måtte induseres pga svangerskapsforgiftning. Var ikke moden da modningsgel ble satt, men reagerte fort. Fødselen gikk alt for fort, tok 4 timer, og var heller ikke komplikasjonsfri.

Resultatet ble heldigvis førsteklasses.

Nå sier jordmor at dette er en vanlig reaksjon ved svangerskapsforgiftning. Kroppen jobber hardt for å få ut barnet som jo skaper problemene.

Ligger litt dårlig an med blodtrykk etc denne gangen også, og jordmor mener det er viktig at jeg ikke går over tiden. Er veldig redd for at denne fødselen vil forløpe som den neste hvis de setter den i gang nå også.

Flere som har samme erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140839926-flere-som-har-opplevd-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var ikke redd dengang, men ble det etter at jeg fikk vite hva jeg NESTEN hadde vært med på. (Først av andre mødre på Barselavdelingen, og senere lesestoff.)

Føler du at planlagt keisersnitt kunne være noe for deg, eller vil du helst unngå det også? I hvert fall fortell jordmoren om dine bekymringer. De er svært vanlig at de er mer liberale med smertestillende under fødselen, for de som har meldt på forhånd at de er redde. (Ønsker at det samme gjaldte i like stor grad for de som blir redde underveis.)

Jeg syntes det var trist at det ikke var kommet noen flere svar. Jeg har som sagt ikke så mye å komme med, siden jeg bare NESTEN ble igangsatt. I hvert fall: KAN FLERE SVARE, PLZ?

Håper virkelig på en god løsning for deg. Masse lykke til!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...