Darivesi *født 230909* Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Har lest at flere har god erfaring med manuell terapeut og bestemte meg for å prøve dette selv. Har ringt flere i dag og alle opererer med flere ukers ventetid før første time.. Noen som har andre erfaringer? Evt noen å anbefale med ikke altfor lang ventetid? Helst Østfold, Akershus eller Oslo... Er desperat nå!!!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Se oversikt over manuellterapeuter som behandler barn her: http://www.manuellterapi.no/default.aspx?sid=85
Darivesi *født 230909* Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2009 Problemet er ikke å finne noen som behandler barn, men å finne noen som behandler barn som ikke har flere ukers venteliste for i det hele tatt å få en time!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Dra heller til kiropraktor. Vi ringte klinikk for alle og fikk time på dagen. Koster litt, men det er verdt det! Etter hva jeg forstår er manuell terapeut og kiropraktor noe av det samme, bare at kiropraktor har lengre utdannelse og koster penger..
-lucy- Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 vi hadde fantastisk god effekt av behandling ved barnefysioterapiklinikken i oslo, av manuelterapeut marc drecker tror jeg han het og fysioterapeut og ekspert på kollik, ute. fikk time i løpet av et par dager. husker ikke helt nr, men klinikken ligger i samme bygg som balderklinikken i st.olavsgt, så de kan sikkert gi deg tlf. nr hvis du ikke får det annet sted. de har begge skrevet artikler både i vitenskapsblad og i aviser om tema. lykke lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå