3skjønne_vidundere<3 Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg hadde en SA for for 10 uker siden. og har blødd bittelitt på papiret annenhverdag de første 7 ukene. Så fikk jeg El-slim og hadde sex. jeg regnet da mens 14 dager etter. Den 12.dagen hadde vi sex,og jeg blødde en del noen timer etter dette. så den 14.dagen kom det blødning som varte i 5 dager. jeg stoppet å blø på fredag,men i dag har jeg begynt å blø igjen. hva kan det bety? jeg blir så forvirret, og aner ikke hva jeg skal gjøre. Er det noen som skjønner noe, eller kjenner seg igjen??
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. oktober 2009 trykker mg litt opp jg..
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2009 MEN...hva om man snur det rundt.. jeg leste litt på nett nå Når eggløsning har vært forhindret i lang tid kan man blø noen dager..akkurat som ved en mens. kanskje jeg hadde eggløsning, og det er en festeblødning jeg har nå?? er det noen som har hatt det sånn eller hørt om det? for dette jeg leste hadde en lege sagt..hmm..lov å håpe uansett!
nicki82 Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Kan ingenting om dette, men sniker en liten lykke til, jg : ) klem
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2009 Takk for det nici82:) Er det noen andre som kan hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå