Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Her er jeg tilbake på jobb etter permisjon uten lønn og må jobbe meg opp igjen før jeg kan tenke på å bli sykemeldt. Er 11 uker på vei i dag, og formen er ikke noe å skryte av! Det virker nesten håpløst å gjennomføre 4 uker på jobb, men formen kan jo forhåpentligvis bli bedre.. Noen flere? Kanskje vi kan motivere og dytte hverandre!
FruBoger fødeklar Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Er det fire uker man må jobbe før man sykemelder seg? Hadde jeg fått tilrettelagt jobben min og fått delt opp timene mine mer, så hadde jeg kunne jobbet under hele svangerskapet sist.. men når de sier det er umulig å tilrettelegge (!) når jeg står der med legeskriv om tilrettelegging eller sykemelding...?? Mistrivdes så fælt på jobben, ble deprimert og nervøs for babyen - ble sykemeldt i 6mnd...Jobben var i matvarebutikk!! Nok om det:P Nå skal jeg prøve igjen! Og formen er fortsatt bra... Du får trøste deg med at kvalme og typ. symptomer PLEIER å bli bedre rundt uke 12... Får du noe tilrettelagt? Er jo så feil at man skal tvinge seg igjennom fire uker,når man blir så ødelagt og sliten av det. Vi gjør noe som er så mye viktigere enn jobb nå... Du ville ha støtte? Hehe..Sorry!! Men jeg tror du klare dette her helt fint, og press deg igjennom ukene du må! Andre termin pleier jo å være bedre enn første og siste...og du er jo der snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå