FruBoger fødeklar Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 vil så gjerne ha mage nå, kjenne sparkene, helst føde...hehe... utålmodig idag! har egentlig lyst til å hoppe til sommeren, trille ute og kose meg! TYNN OG SPREK! Gleder meg ihvertfall til det skjer noe med magen og livet der inne, nå er det mest venting på at lille skal blitt et lite foster.. Så hvordan går det med dere idag jenter? Superklare til å starte dagen imorgen med stort smil, deilig mat og ikke minst holde på maten? Jeg har vært ovenpå hittil, så jeg venter meg et hardt nedfall om ikke lenge!! Hehe...man skal være glad så lenge man kan:D
Junibølle Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 I KNOW!!! Jeg kan ikke vente på at magen skal begynne å strutte. Har lyst til å fortelle til alle at jeg er gravid, og jeg gleder meg så veldig til å kjenne spark. Er i mitt første svangerskap nå, så jeg er forferdelig spent på hvordan det vil bli å ha liv i magen. Har klart meg kjempebra så langt (men så er jeg bare 5 uker på vei og da..). Mannen har faktisk flere symptomer enn meg:D Han er så søt. Leser svangerskapskalendere, og skal hjelpe meg med alt. Dette blir nok et langt svngerskap for han også stakkar... Hvor langt har du kommet?
FruBoger fødeklar Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2009 jeg er 6+5 idag tror jeg! merker ingeting ennå, deilig er nå det.. har fortsatt litt mage igjen etter førstemann, så det vil nok ta en liten stund før folk skjønner noe her:P men jeg har alt spredt ordet til de nærmeste, hehe..
Rosaflaggermus Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg er 8+5 idag. Guuud så spennenede ! Går bare og venter på den magiske 12 ukeren så jeg kan fortelle det til noen. Og kjæresten min maser vær eeneste dag om når jeg skal se og va pressa ut den søte magen ! Hehe . Har selvfølgelig sakt d til noen, klarer jo ikke la være. (: Vi er ganske unge og har ingen fra før av, så dette blir nåkk kjempestas ! Men jeg lurer på om noen hær kanskje kunne hjelpe meg med mitt spm. Er d sånn at man regner dager fra 8+1 til 8+6 også blir d automatisk 9+1 `? Eller er d som jeg tror at man blir 8+6 også 9+0 ? 19årBosattITelemark
TPH Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Du regner dagene fra 8+0 til 8+6 og så fra 9+0 osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå