Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du har ikm på torsdag:) Smugtestet eller??

Fikk tr på fredag jeg da, 6 uker etter sa. Nedtur. Og jammen har vi ikke holdt på litt denne tiden også for å prøve å få klaff med engang. Men men. Har bestemt meg for å tenke positivt og som jeg sier til meg selv: Fredag var den første dagen i min neste graviditet!! Hell yeah!!

Har forresten ikm fredag 13. jeg da.. Iiiiiik. Men håper fredag 13. november jinxer og gir meg positi test:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt på denne jeg..

Så du fikk besøk av tanta og er nå i din 5.pp:(

Rart det skal være så j**** vanskelig å få til nummer 2 her da!!

Skrevet

Svært så tolmodig dytter du er da!! :) Hyggelig det.

Har hatt en liten bim pause nå, prøve å stresse litt mindre.

Men tenker like mye på det så jeg kan like godt sitte her.... *ler*

Caffe, vet du hva?? Fredag den 13 er faktisk min lykkedag. Har skjedd mange hyggelige ting for meg på denne dagen/datoen. Siden jeg ikke har ikm på enda en uke etter det så kan du få låne lykkedagen min!

Skal ut å reise en liten tur nå (reiser torsdags morgen, familiebesøk) så jeg stikker innom her på tirsdag for å se hvordan det går med deg.

Krysser fingrene som vanlig!!

Klem fra meg

Skrevet

Ja!!! Jeg låner gjerne lykke dagen din altså:D

Hehe, er jo nesten umulig å holde seg unna bim. Og er jo sant som du sier, man tenker jo uansett ikke noe mindre på det!!

Ser det har blitt noen pp'er på deg også:( Rart dette skulle være så forbanna vanskelig!!!!!!

Men nå synes jeg det kan klaffe for oss begge denne måneden (som om jeg ikke har sagt det før).

Om vi ikke prates, så god tur:)

Skrevet

Og fy fyder for en lykkedag:) Jammen meg fikk jeg en positiv test!!!

Wæææææ!!! Er en blanding av juhuuuu og når mister jeg denne gangen, men er egentlig mest juhuuu da;)

Skrevet

Sniker meg innom tråden deres og sier gratulerer Caffe!

Skrevet

Tusen takk:) Tror liksom ikke helt at det er sant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...