Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 6, babyen i 4 uke. Opplever ingen av de typiske symptomene, MEN jeg får så voldsomt vondt en gang for dag. (Ikke til fast tid, det varierer veldig) Kjennes ut som noen veldige mensen eller eggløsningssmerter og varer i ca 5 min. Har ingen blødninger -heldigvis. Men synes det er litt guffent.. Noen som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tru det er livmora di som strekk seg og veks...

Skrevet

ja, det er vel det.. Er jo mye som skal ordnes inni der;) Legen sa og at det ikke var noe å bry seg med så lenge man ikk ehadde blødninger. Får slå meg til ro. Takk for rask respons:)

Skrevet

ja...livmoren driver på, magemuskler strekkes vel også..kanskje ikke så voldsomt ennå men:P ting skal jo flyttes på etterhvert... vanlig å kjenne stikking/strekking nederst på magen....

Kan tenke på at det er bebisen som "styrer";)

SÅ lenge det ikke er ekstreme smerter som ikke går raskt over så er det bare bra:)

Blir man urolig for noe, hva som helst, skal man bare ringe lege/legevakt og mase! Ring føden om du må:)

Under første svangerskapet mitt var jeg på 9 ultralyder --- ekstremt nervøs og nygjerrig:P Hehe... på slutten var det mest spenningen, så om jeg kjente lite liv en dag så var det rett på UL.. Og det burde man også gjøre:)

Skal alltid bli beroliget og trygg, blir du urolig og stresset blir fosteret det også...

Dro dette svaret litt langt ser jeg.. sorry, skulle bare lagt meg til å sove:P

Skrevet

Tusen takk for kjempe fint svar, synes ikke det var langt jeg:) Er jo så masse rart man går og grubbler på og så fint å kunne få skikkelige tilbakemeldinger. Er første gang dette her:) Hvordan kan man få UL før den man får med legen i uke 17/18?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...