EleResa Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Hei dere Dette har sikkert vært stilt før, men hvordan er det med trening og prøving? Skal ikke være noe i veien for å gå på en middels intensitets aerobictime om man kanskje mistenker at noe er i tjømda? Kan det være skadelig eller hindre kroppen i å ta vare på et eventuelt befruktet egg? Jeg har ikke testet, og tror ikke jeg er gravid, men har hatt en merkelig følelse i kroppen i 4-5 dager nå. På treninga i sted var det ubehagelig å hoppe mye, det strakk på to sider av magen og kjentes tungt ut i underlivet liksom.
MissMe*med*lillegutt Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Trening er sunt for kropp og sjel mener nå jeg Så lenge kroppen din er vandt med trening før svangerskapet gjør det ingenting å trene under svangerskapet heller Jeg har vært aktiv rytter i mange år og jeg sluttet ikke å ri fordi jeg ble gravid.. Rei ganske intense økter hver dag fram til uke 15.. Sluttet bare fordi jeg solgte gull jenta..
M@msen Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Bare å trene på hvis du er vant med det, men nr du har blitt gravid skal du ta det med ro i 1 trim. ikke hoppe, og ikke få pulsen for høy, jeg var til samtale med min trener når jeg hadde blitt gravid, og etter jeg hadde mistet!!! Men de mener at det ikke hadde noe med treningen å gjøre:) SÅ da stoler jeg på det!!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå