Egen-liten Skrevet 19. oktober 2009 #1 Del Skrevet 19. oktober 2009 November er snart rundt hjørnet og nå har de endelig plass til meg i Porsgrunn. Skal i 5. ordinære forsøk. De forrige har jeg hatt langt regime på, med dårlige egg og 2 avbrutte forsøk som resultat. Nå skal jeg prøve puregon og menopur sammen på kort regime og håper virkelig at dette fører til ruging og HÅP i det minste. Nå er det bare å vente på mensen , den kommer når den vil..... Er det flere som er bekymret for svineinfluensaen eller? Vi kan da vel ikke ta vaksine midt oppi alt dette, må jo være en dårlig kombinasjon.... Vi i helsesektoren er liksom "pålagt" å ta vaksine, men det kan de trykke oppi en viss plass. Og jeg forteller ikke hvorfor jeg ikke har tenkt å ta den, nei! Men jeg er litt bekymret både for meg og de som jobber på klinikkene. Dumt om det er det som skal ødelegge denne gangen,vel. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140839248-n%C3%A5-n%C3%A6rmer-det-seg-endelig-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå