Gå til innhold

Hvordan bivirkninger har dere hatt av Cyclogest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer, har lest et sted at man får mindre bivirkninger av den i forhold til crinone , fulgte ikke med noe skriv om produktet i pakken min....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke merket noenting jeg :) Men jeg har ikke brukt de så lenge heller da pga avbrutt forsøk.

Skrevet

Hei,så leit med avbrutt forsøk da, hvor lenge brukte du de da?

Skrevet

Hei

Skrev lenger ned her at jeg nå har blitt veldig sår og hormonell der syd...nesten litt brennende følelse...liker det ikke da jeg er redd dette påvirker resultatet...

Ellers hovne pupper, småkvalm, svimmel og trøtt...mange typisk gravide sympton...dette kom nå dag 4 el 5...

Har aldri forstått helt når man begynner å telle de rugedagene jeg...satte inn torsdag...dag 4 i dag da kanskje?

Skrevet

De sier at dagen en setter inn er rugedag 0.

jeg har ømme pupper og er trøtt. Ikke noe annet tror jeg. eller kanskje jeg er litt oppblåst.

Skrevet

Sakset fra nettet:

"Side-effects of progesterone may include gastro-intestinal disturbances, acne, fluid retention or oedema, mass gain, allergic skin rashes or urticaria, mental depression, breast changes including discomfort or less frequently gynaecomastia and changes in libido. Alterations in liver function tests have been reported and jaundice has been reported less frequently."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...