Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alba?

Kommende storesøster har ett kort enkelt navn som også er litt annerledes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns alba er pent, men tror ikke jeg syns det passer så bra til første fornavn, i.o.m jessica marie alba, som har det som etternavn. hva med å ha det som andre fornavn, så det også kan se ut som et mellomnavn? dere syns kanskje det er en rar idé, men jeg skulle gjerne hetet alba til mellomnavn eller etternavn; syns det er kjempefint :)

olivia alba christiansen

Skrevet

Pent nok, men blir for Jessica Alba for min del. Alma og Alva er kjempefine navn : )

Skrevet

Det er utelukket med dobbel navn. Men takk for ideen:)

Vi synes alba er litt lettere enn alva og alma. Derfor vi falt for alba:)

Flere?

Skrevet

Tenker på fuglen Albatrost når jeg hører Alba. Synes Alma klinger bedre men det er ikke direkte stygt heller.

Skrevet

Alba er flott. Får meg til å tenke på Åndenes Hus av Isabel Allende. Der het hovedpersonene Clara, Blanca og Alba. Tror det kan være både fornavn og etternavn på spansk??

Skrevet

Jeg tenker albatrost eller at det er Alma som er blitt fryktelig forkjølet og tett i nesen.

Ikke min kopp med te.

Skrevet

Vet om en liten Alba, litt uvant i starten, men man venner seg for til det. Synes nå det er ganske fint.

Skrevet

Hmm...merkelig, tenkte på dette navnet nå nylig.

Tror det kan være et navn som blir finere og finere. Jeg tenker også litt på albatrost,men hva gjør vel det. Syns det er fint. Kjenner ei jente som heter Elba...Ikke fullt så likt fuglens navn. :-)

Skrevet

Alba er ikke så verst :) Tenker også på Åndenes Hus.

Skrevet

Dette navnet vurderte jeg en gang selv til første jenta mi, men pappaen ville ikke...

Kjempefint navn!

Skrevet

Ikke et navn som jeg roper hurra for... Men hvis dere liker det, så bruk det. :-) Jeg tenker også på albatross (ikke trost ;-)) når jeg hører Alba.

Skrevet

Kom over Ada, hva synes dere? Eller blir det for likt storesøsterens?

Må smake litt på dette navnet, men det falt umiddelbart i smak. Men vanskelig!!!

Skrevet

Har aldri hørt det før. Alva og Alma er mye finere er min mening.

Skrevet

Hva heter storesøsteren da? Vet om to jenter som heter Linde og Alba

Skrevet

Liker Alma bedre.

Alba er nok et navn jeg må venne meg til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...