Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Bare lurte hva som menes med en enkel mann, siden det i et annet innlegg var referert til enkle menn velger blondiner. Hva er en "enkel" mann?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg vil beskrive en enkel mann som en som ikke har større ambisjoner, er fornøyd med "kassa på Rimi" jobb og aldri har vært skoleflink. Han skryter gjerne uthemmet av karakter LG OG NG, i voksen alder. Han liker litt sånn "fakejenter" , litt harrytype, med mye pynt i ulike farver. Han synes det er litt kult at hun røyker og har silikonpupper. Han liker å samle på div. juggel og ser på pinssamlingen som status.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 ...og så liker han gjerne trance eller band som Sterk Naken og Biltyvene. Og har wunderbaum i bilen
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 ..og så har han store muskler....og trang t-skjorte med v-hals ..og gullkjede..hahahha
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Min definisjon på enkel mann: En mann som ikke er villig til å ta utdannelse, ikke tillegner seg kunnskaper om samfunnet, mennesker og historie, ikke bryr seg om annet enn seg selv, som ikke vil reise og se forskjellige steder i verden. En mann som ikke er villig til å ville prøve noe nytt. Det med silikon er jo litt spesielt da. Man ser jo menn som har arbeidet seg til penger og makt, og det kan da ikke være bare enkelt. Hvorfor har de fleste slike menn kvinner med silikon da? Trur det har mer med hva menn og kvinner selv synes er attraktivt. Selv om en mann er kultivert eller smart, så trenger det ikke bety at han synes hengebryst og bæsjbrunt hår er pent.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Hmm.. Mange tenker annerledes enn meg her ser jeg. Jeg er sammen med en enkel mann. He he. men grunnen til at han kaller seg selv (!) en enkel mann er at uansett hvor dårlig humør han er i så fikser sex på det. Uten unntak! Får han nok sex er han en happy mann, dvs en enkel mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå