to jenter og ett gull i magen Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 uff he he:) jeg ønsker så indelig å få en baby med min samboer. blir sååå skuffa når tanta kommer. er bare i 3 pp men tenker liksom at jeg ikke kan bli gravid lenger, at kjemien mellom emg og han ikke stemmer slik at spiren ALDRI kommer til å sitte osv. 3 mnd er jo ikke mye men uff alikevel.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. oktober 2009 bare meg det klikker for? ha ha
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Å neida..her klikker samtlige i vinkel fra tid til aen tror eg...hehe.. Hatt mine perioder eg og!! Ett år etter p-pilleslutt...og ikkje komt til pp 12 ein gang! Så...kjekt med lange sykluser og kluuur! Hurra...hehe...men men! Når tanta e over vettu, då kommer optimismen laggende og klistrer seg på hjernen din helt til tanta kommer igjen! Hehe... ....ein ting er sikkert....det er IKKE bra for kvinners stabilitet å være prøver hvertfall!! Gosh darnet! Hehe....
to jenter og ett gull i magen Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2009 nei det skal gudene vite he he. tenker jo ikke på annet. kan jo lure på om man er riv ruskende gal ha ha ha
mammatetogansketette:)) Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 he he ja vi er nok mange. pp1 her, lovet meg selv å roe heelt ned, være glad for den gutten vi har og "ta det som en bonus om en til kommer" HA HA HA,.... Allerede nå i første pp kom tanta 5 dager for sent, symtomene stod i kø ti dager før tanta, og kroppen sa på alle måter GRAVID! Og jeg lot meg rive med for å si det mildt. Et klassisk tilfelle av innbildt graviditet altså Nesten så jeg følte meg snytt for prøveperioden også ? Var altså virkelig gal en stund Nå skal det sies at vi brukte 15mnd og rundt 8 pp? (offshoremann) før det klaffa sist så hadde faktisk egentlig ikke de store forhåpninger i 1.pp en gang....
Tyren82 Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 He he. Jepp, her kjenner jeg meg godt igjen. Er også i 3 pp, og begynner å bli ltt frustrert. Det verste av alt er ukene mellom el og ikm.., sitter å leser her inne og skummer over alt jeg finner om symptomer og tidlig testing osv.., selv om jeg jo vet at det bare er å vente noen dager til på tr før en en i så fall faktisk kan begynne å tenke tanken seriøst. Dyrt å teste er det og. Ikm på fredag, og ikke et eneste symptom. Har jeg CB tester liggende på badet? SELVFØLGELIG!!!!:-)
<3OSS<3 Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Kjenner til dette jeg også Er bare inne i pp2 vi da, men jeg har 2 barn fra før og prøver på nr 3 med ny mann. Ble fort gravid med de 2 første og tenkte ikke på el eller noe, men nå ser jeg liksom for meg at vi ikke klaffer og at jeg aldri kommer til å bli gravid igjen. Ganske greit på den måten at jeg i alle fall ikke har noen forhåpninger da. Gubben driver allerede å snakker om at han har lyst på hjemmetest av svømmerne sine så jeg føler litt på presset her nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå