Gå til innhold

vet dere, jeg blir nesten gal av dette..

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff he he:) jeg ønsker så indelig å få en baby med min samboer. blir sååå skuffa når tanta kommer. er bare i 3 pp men tenker liksom at jeg ikke kan bli gravid lenger, at kjemien mellom emg og han ikke stemmer slik at spiren ALDRI kommer til å sitte osv. 3 mnd er jo ikke mye men uff alikevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare meg det klikker for? ha ha

Skrevet

Å neida..her klikker samtlige i vinkel fra tid til aen tror eg...hehe.. Hatt mine perioder eg og!!

Ett år etter p-pilleslutt...og ikkje komt til pp 12 ein gang! Så...kjekt med lange sykluser og kluuur! Hurra...hehe...men men! Når tanta e over vettu, då kommer optimismen laggende og klistrer seg på hjernen din helt til tanta kommer igjen! Hehe...

....ein ting er sikkert....det er IKKE bra for kvinners stabilitet å være prøver hvertfall!! Gosh darnet! Hehe....

Skrevet

nei det skal gudene vite he he. tenker jo ikke på annet. kan jo lure på om man er riv ruskende gal ha ha ha

Skrevet

he he ja vi er nok mange. pp1 her, lovet meg selv å roe heelt ned, være glad for den gutten vi har og "ta det som en bonus om en til kommer"

HA HA HA,.... ;)

Allerede nå i første pp kom tanta 5 dager for sent, symtomene stod i kø ti dager før tanta, og kroppen sa på alle måter GRAVID! Og jeg lot meg rive med for å si det mildt. Et klassisk tilfelle av innbildt graviditet altså:) Nesten så jeg følte meg snytt for prøveperioden også ? Var altså virkelig gal en stund :D

Nå skal det sies at vi brukte 15mnd og rundt 8 pp? (offshoremann) før det klaffa sist så hadde faktisk egentlig ikke de store forhåpninger i 1.pp en gang....

Skrevet

He he. Jepp, her kjenner jeg meg godt igjen. Er også i 3 pp, og begynner å bli ltt frustrert. Det verste av alt er ukene mellom el og ikm.., sitter å leser her inne og skummer over alt jeg finner om symptomer og tidlig testing osv.., selv om jeg jo vet at det bare er å vente noen dager til på tr før en en i så fall faktisk kan begynne å tenke tanken seriøst. Dyrt å teste er det og. Ikm på fredag, og ikke et eneste symptom.

Har jeg CB tester liggende på badet? SELVFØLGELIG!!!!:-)

Skrevet

Kjenner til dette jeg også :P Er bare inne i pp2 vi da, men jeg har 2 barn fra før og prøver på nr 3 med ny mann. Ble fort gravid med de 2 første og tenkte ikke på el eller noe, men nå ser jeg liksom for meg at vi ikke klaffer og at jeg aldri kommer til å bli gravid igjen. Ganske greit på den måten at jeg i alle fall ikke har noen forhåpninger da.

Gubben driver allerede å snakker om at han har lyst på hjemmetest av svømmerne sine så jeg føler litt på presset her nå :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...