Indigo 08-10-13 Skrevet 30. oktober 2009 #76 Skrevet 30. oktober 2009 Første og siste gang jeg kjøpte el-tester ihvertfall! Hadde forrsten ikm på tirsdag som var, så er vel tre dager over ikm nå Men hva vet jeg, har vel en kokkosyklus denne mnd! Og nattevaktshelg, usj:(
nicki82 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #77 Skrevet 30. oktober 2009 Er nå to uker siden sist positiv el.test (men lav temperatur). Brente av en CB digital på jobb (ikke med morgenurin). Den lyste "Ikke Gravid" mot meg.Og på pakken står det "4 dager før"...er vel ikke noe håp på meg da... Det var ikke noe gøy Jajja..life must go on... Skjønner bare ikke hvorfor jg er konstant småkvalm...
Ms Fixi Skrevet 30. oktober 2009 #78 Skrevet 30. oktober 2009 du skal ikke si det for sikkert;) en veninne av meg bare "følte" på seg hun var blitt gravid en mnd... tok digital på den dagen hun ventet mens,den var negativ....men hun var så sikker at hun tok en dig test hver dag etter det og den lyste gravid først 8 dager etter IKM:)så alt håp er ikke ute før tanta er der:)lykke til:) her er ikke tanta kommet enda,testet skyggestrek idag også irriterende dette her,kan ikke bare tanta komme med en gang hvis den har tekt og komme? blir gal av og kjenne etter symptomer... stikninger i beina,øm i korsryggen,svimmel og veeeeeldig trøtt..... til og med vokseverk i puppene!!! går det an????
Blinkimom Skrevet 31. oktober 2009 #79 Skrevet 31. oktober 2009 Jaja, da kom TR hit i dag. Tror vi tar en pause i prøvinga så jeg får tatt vaksina. Jobber med barn så jeg er ganske utsatt for smitte. Håper virkelig det ikke blir for lenge til jeg får ta den. Kommer visst ikke ny levering hit neste uke heller, og fortsatt er risikogruppene priortert... sukk!! Gratulerer så masse til alle dere som har lykkes denne gangen! Og så håper jeg at jeg ikke ser noen av dere andre heller her inne på "bli gravid" når jeg er tilbake... hehe!
hmmm? Skrevet 31. oktober 2009 #80 Skrevet 31. oktober 2009 dette var en skikkelig spennende tråd... jeg har sittet klistret til pc skjermen og lest alle innleggene. Selv skal jeg ikke teste før om 2 uker så det er lenge til. Har ikke kjøpt tester engang (er på første pp).. Har tenkt at jeg skal prøve å forholde meg litt avslappet til hele prøvingen. Men det er helt klart lettere sagt enn gjort. hehe.. Lykke til dere som enda ike har fått TR på besøk ) jeg krysser fingrene for alle sammen...
nicki82 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #81 Skrevet 31. oktober 2009 Ms Fixi: Takk for oppmuntringen. Denne pp. har vært litt av en pp:) Har aldri hatt så mye sexlyst rundt eggløsningen før. Synes vi har stått på og vært flinke...er bare bekymret for at han ikke var tilstede når jg har hatt el. Men etter el. tester er jeg godt over IKM nå. Jeg venter til mandagen med å ta test nå, og imellomtiden venter jg på besøk fra tanten. Må være frustrerende ikke å få ordentlig utslag på g-tester. Håper virkelig at den skyggen blir erstattet med en soliiiiiid strek Lykke til, og hold oss informert *står klar til å ta imot babystøvet* Blinkinnom: Synd det ikke ble klaff denne pp. Dumt at du er nødt til å utsette prøvingen, men jg skjønner det godt at du føler det er det rette for deg. det blir nok en rund mage på deg snart, når du er vaksinert og greier Lykke til!!!
Ms Fixi Skrevet 31. oktober 2009 #82 Skrevet 31. oktober 2009 Jadet håper jeg også nicki:)) Leste her inne at mange var fått negativ billigstrimmel men positiv med cb+ så håpet er jo der:) Var hos fastlegen min igår(det var for noe annet),han sa at jeg ikke skulle tenke tanken på at det ikk hadde gått denne mnd heller før jeg ihvertfall var 2 uker over ikm.....så forklarte han litt om hcg,opptak i blodet,hvordan hcg ble skilt ut i urinen osv:) Så lenge tanta ikke kommer er det håp sa han:) Så spurte jeg om han kunne skrive ut pergotabl til meg,siden jeg hadde mistet den respten jeg hadde. Hadde 2 ganger igjen på den... Joda ingen problem:) Så han skrev ut 1 ÅRS FORBRUK på pergo!!!!! Hallo er det mulig??? hører så mange har problemer med og få resept på pergo mens her i gården er det visst ingen problem:))
Indigo 08-10-13 Skrevet 31. oktober 2009 #83 Skrevet 31. oktober 2009 Kjedelig med tanta Blinkimom! Fortsatt håp, ingen tante her og. Er beredt på å vente en hel liten evighet på henne nå! Men håper det er andre grunner for at hun holder seg borte. Masse murring! Men ingen tester i heimen! Er fri, må vel bestille noen billigstrips til uken, nekter å "kaste" bort flere penger på svindyre cb på apotektet!!! Hva brukes pergo til egentlig Ms Fixi? Har ikke helt fulgt med når det gjelder det;)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 31. oktober 2009 #84 Skrevet 31. oktober 2009 Blinkimom: dumme tante, altså... grrrr... Men som du sier, da får du tatt vaksina-en bekymring mindre :-) Höne_pöne: krysser fingrene for deg. Jeg har hatt mye mensmurringer-mer enn för TR, så det kan være et godt tegn, det :-) Var kvalm i natt og og litt på morgenen. Synes det er så rart at jeg kjenner så mye så tidlig! Ved forrige graviditet var jeg jo ikke kvalm en dag, ikke hadde jeg mensmurringer heller. Var bare puppene som var ömme!
Ms Fixi Skrevet 31. oktober 2009 #85 Skrevet 31. oktober 2009 Høne_pøne3: Pergo er hormon tabl som fremmer EL,jeg fikk det av gyn for og stabilisere syklusen samt og få bedre kvalitet på eggene:) men jeg reagerte jo strerkt på at jeg fikk 1 års forbruk da en veninne av meg ikke fikk etter hun hadde brukt de 1 halvt år...
nicki82 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #86 Skrevet 31. oktober 2009 Da har jg tatt en el.test, for jg måtte bare svi av en test og ville ikke bruke opp min siste grav.testen. El.testen var klart positiv..første streken var mye mer synlig enn den andre Tør ikke å tro noe egentlig.... Gir fra meg bare et lite iiiiiiiiiiiik Håper at jg er g.... og at jg forblir g..... i laaaang tid!!! Lykke til med dere andre og testingen!!!!
nicki82 Skrevet 1. november 2009 Forfatter #87 Skrevet 1. november 2009 Jeg har testet svakt positivt, med en svak men tydelig strek. Jg er litt avventende med å juble, siden jg har opplevd positiv g-test sist pp, men er takknemlig for å ha noe å glede seg over i disse dager En stille iiiiiiiiik atter en gang. Ps.jg holder meg til dere fremover og. Blitt så veldig glad i dere alle, søte mennesker
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. november 2009 #88 Skrevet 1. november 2009 Så spennende nicki!! Det virker superlovende! Når er IKM? Hvilken test testet du falskt pos. med sist og hvor tidlig? Jeg har testet positivt i 3 dager nå med QR, så nå begynner jeg å tro på det... IKM alt fra 29.10-2.11 (trolig 2.11). Har jo alle symptomer, så tviler ikke på at jeg er gravid, men redd det skjer noe så tidlig...
nicki82 Skrevet 1. november 2009 Forfatter #89 Skrevet 1. november 2009 Jeg tviler egentlig på at jg testet falskt pos. sist pp. Billigstrimmel viste en svak men tydelig strek først, så tak jg en CB digital med ukeindikator på kvelden, og den lyste gravid 1-2 ... Den endte nok i en tidlig SA. Det var en kortvarig glede, kan du si ... Nå er jg usikker på IKM, men etter mine utregninger er jg 3 dager over IKM. Mest sannsynlig feil, ettersom streken ikke var fullt så sterk:) Skal lete etter et søndagåpent apotek. Kommer til å ta en CB digital imorgen tidlig. Tenker at hvis jg blir uheldig en gang til, at det er greit å ha det i journalen. Svever i en sky akkurat nå. Nesten litt for godt til å være sant. Er syykt redd for uke 8, men satser alt jg har, siden jg gleder meg stort til å bli en mor ma ♥ 3-åring ♥: Gratulerer så mye med mange positive tester på rad Jeg har nok ikke hele spekteret med symptomer, så jg misunner deg litt Siste gangen hadde jg alt bortsett fra kvalmen, denne gangen kjenner jg kun kvalmen. (uten å kaste opp) *Det er jo som på film*, sa samboeren når jg delte nyheten....herlige kjæreste Vet ikke om jg overdriver, men har ikke dere en følelse at det er en del positive tester ute og går??? Hva er det med uke 44?? hehehe
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. november 2009 #90 Skrevet 1. november 2009 Så trist at du opplevde det sist pp, da nicki, men om du er gravid igjen allerede (noe jeg tror du er), så er du superfruktbar iallefall :-) Når ifh IKM testet du forrige pp og fikk pos. da? Ikke bekymre deg ifh mangel på symptomer. Forrige graviditet var jeg ikke kvalm èn dag. Det eneste jeg kjente var ömme pupper og at jeg ble fort sulten. Jeg har nå en flott 3-åring :-) Kjenner mye mer nå, synes det er rart...
nicki82 Skrevet 1. november 2009 Forfatter #91 Skrevet 1. november 2009 Har kjøpt inn cb digital (er ikke sååå stor fan av å tyde streker). Kommer til å svi den av imorgen tidlig!! Etter knallpositiv el.test igår kveld og en svak positiv billigstrimmel imorges, er jg også positivt innstillt Håper kroppen vet å holde på lille spire denne gangen Det var godt å lese at mangel på symptomer ikke har noe betydning, men det har vært stor forskjell på den forrige og denne graviditets opplevelsen. Jeg trivdes med å kjenne masse Sist testet på IKM kveld, og fikk en like "sterk" strek som jg fikk imorges. Tok en CB dig. m/ukeind. på jobb rundt lunsjtider dagen etter, og den viste gravid 1-2. Jeg bare viste at jg var gravid....akkurat den samme følelsen som jg har nå.
Ms Fixi Skrevet 1. november 2009 #92 Skrevet 1. november 2009 satser på at det er en spire da nicki:)) ingen tante på besøk idag heller!! skal man begynne og håpe? nei uff,har hatt for mange nedturer så jeg venter til en positiv test før jeg tror noe som helst:) Litt rart med denne pp, jeg har gått til akupunktur og det skal jo hjelpe for og stbilisere syklusen... er på dag 36 nå og jeg hadde pos el test på dag 18!!! også de forbanna skyggestrekene(sorry må banne litt) på billigtestene.... det er ikke farge på streken men jeg ser hvor streken skulle vært liksom... Puppene er heller ikke øm lengre, bare stikninger nedi der... også har jeg fått enkelte partier med tørr hud i ansiktet... enda jeg er flink å rense og smøre meg hver dag:) Må le litt av meg selv da,ALT blir vurdert som et symptom:)
Indigo 08-10-13 Skrevet 1. november 2009 #93 Skrevet 1. november 2009 Blir spennende med ny test imorgen nicki, gleder meg til å høre:) Fortsatt ingen tante her, ellers samme, altså masse murring, trøtt, kvalm osv. Men har sikkert også sammenheng med at jeg går nattevaktshelg;) Lett å forveksle symptomer da! 5 uker siden exu`en.. Nå burde tanta komme! Tror jeg må handle en test imorgen.... Umulig å gå rundt i uvisshet, selv om jeg har lovet meg selv å vente til neste helg med evt. ny testing..!
nicki82 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #94 Skrevet 2. november 2009 Hvordan går det idag da ms Fixi?? Har streken blitt noe tydeligere??? Ellersellers...har tatt en CB dig, og den påstår at jg er gravid Håpehåper på at spire forblir der i mange laaange måneder : )
Ms Fixi Skrevet 2. november 2009 #95 Skrevet 2. november 2009 har ikke testet idag... skal på apoteket senere så får svi av en i kveld:) grattis med positiv test:) slenger på et lite"told you so"... du som var så bekymret... alt håp er ikke ute før tanta kommer:) suger til meg babystøy!!!! men nå er det middag:) er så avansert idag at jeg skal ha joika kaker:))
lykke c Skrevet 2. november 2009 #96 Skrevet 2. november 2009 Gratulerer til dere med positiv test!!!! Har ikke vært på nett på en stund, og her har det skjedd MYE:) Hos meg er alt ved det samme, negativ test på torsdag og søndag, og ingen tante, bare litt spotting... Idag er jeg 5 dager over ikm, så nå får tanta snart komme!!
Arashi Skrevet 4. november 2009 #97 Skrevet 4. november 2009 Jeg er nå 8 dager på overtid (altså dag 44). Ingen antydning til TR, men magen er litt i ulaget og puppene er veeeldig ømme. MEN jeg har hatt inbilt svangerskap en gang før da gikk det 46 dager før TR kom og jeg var så øm at jeg ikke klart å ligge på magen når jeg sov, så jeg skal nå vente litt til før jeg tester. Har bestilt meg en slik digitalCB test som jeg skal brenne av når den kommer, kanskje i helgen? Selv om de anbefaler å vente 14 dager etter forventet mens før en tester, klarer jeg å vente helt til tirsdag mon tro???
lykke c Skrevet 4. november 2009 #98 Skrevet 4. november 2009 Hehe, jeg hadde ALDRI klart å vente i 14 dager over ikm:)) Klarte å teste 4 ganger denne pp'en, den siste igår og tanta kom rett etter. Skuffa og lei meg, hadde helt sprengte bryster igår, så var jo HELT sikker på at det hadde gått veien da jeg våkna. Men den gang ei... Nå tar jeg meg en liten pause, skal ikke tempe og ikke tenke på prøving. Mannen min har fått i oppdrag å tenke på når vi skal ha sex, så får vi se hva som skjer neste mnd:) Kommer til å titte innom for å se hvordan det går med dere andre! Lykke til med både graviditeter og prøving, så snakkes vi om litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå