Gå til innhold

IKM uke 44 - på symptomjakt :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting skjedd her enda! _Masse_ murring idag (ikm igår), men ikke tegn til TR enda. Jeg pleier å få det straks jeg kjenner denne kraftige murringa rundt ikm, bruker liksom ikke drøye! Men så kan jo kroppen tulle denne syklus, sikkert normalt etter operasjon. Har jo håp enda siden ingen TR. Skal ta en test imorgen igjen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hohoooooo!! Mye positivitet ute og går, hurra!!!

Jeg er med og tester imorgen, høne pøne:) Flere?!!?

Skrevet

IKM på lørdag 31.10. Tidvise mensmurringer fra forrige lørdag (24.) Er kjempespent og sjuk etter å teste, men skal prøve å holde meg....

Pleier å få mensmurringer dagen før mensen, men har hatt det i flere dager nå....

Skrevet

Økt, hvit, seig utflod og tett tapp, nå begynner jg å tenke positivt igjen...kanskje, kanskje...

Skrevet

Mye spennende her!!

Jeg skal teste i morgen.. Tok en i går, to dagr før ikm, den var blendahvit.

Skrevet

hei hei igjen!

Jeg har IKKE noe form for graviditets symtomer, men har heller ikke lett etter de, jeg har absolutt ingen formeining om at jeg er gravid nei...

Så ikm snart den 4 november, så da kommer den vell da! :)

Lykke til alle sammen :o)

Skrevet

Måtte ta en test igjen i dag, 4 dager för IKM. Hadde egentlig ikke tenk til å teste för IKM denne pp, men pga spm. om jeg skal ta vaksina, gjorde jeg det. Negativ i dag også, men håper det bare er altfor tidlig å teste...?

Egentlig unödvendig å teste nå også, for jeg tör likevel ikke ta vakssinen i dag, selvom den var negativ.. Kjekt å ha en unnskyldning til å teste :-)

Skrevet

Æsj, brente av en cb+ idag, negativ! Så nå har jeg kun èn billigstrimmel igjen! Og den er hellig! Skal spare den til neste helg, for da har jeg tenkt å drikke og kose meg hver dag, skal på husmorferie;) Håper jo selfølgelig jeg på unngå alkohol, men ser dårlig ut! Likevel, masse murring, ingen tante! Men ingen mer testing nå, venter heller på de sikre tegna i så fall!

Skrevet

æsj, kjedelig med neg. tester, Höne_pöne, men tröst deg med at det sikkert er altfor tidlig! Pröver å si det til meg selv iallefall...

Men det som er enda kjipere akkurat nå er at jeg synes alle symptomene jeg har hattde 2 siste dagene er long gone :( Da kommer sikkert den JÆ.... tanta snart, da vel :(

Det finnes èn positiv ting om TR kommer, og det er at jeg får tatt svinevaksina til mandag. Skulle tatt den i dag på jobben, men jeg ringte og utsatte det.

Skrevet

hva betyr : "tanta" dere?

jeg venter mens 13nov. så jeg tør ikke å teste ennå.

Skrevet

tanta/tante röd = mens

-vår alles fryktede tante:)

Skrevet

hehe, takk for svar.

er ny her, og har ikke prøvd så lenge. så sliter litt med noen av de ordene dere sier.

Skrevet

hehe, skjönner! Er ikke så garva her jeg heller, men man kommer veldig fort inn i det :)

Hvis du leser den tipslista her inne, lærer du det meste :)

Skrevet

takk for det, setter stor pris på det ;)

masse lykke til om du prøver å bli gravid da ;D

Skrevet

Nå har det gått to uker siden min siste positive el. test (eggløsningstest).

*Mye utflod (hvit, klissete..kjennes ut som om det renner)

*Høy temperatur i morges

*Litt kvalm hele tiden (ikke noe vanvittig plagsomt, men det ligger litt i halsen også etter å ha spist)

*Kjenner det strekker litt i bekkenet på venstre side når jg går.

Testet igår med morgenurin. Blendahvit. Har kun en test igjen...tror jg skal teste med den på mandag hvis ikke tanta dukker opp..

Skrevet

Negativ test her i dag, 14 dager etter el.. men jeg nekter å gi opp før tanta kommer.

Med førstemann testa jeg svakt positivt ca 18 dager etter el... Hadde ikke testa før da..

Skrevet

nicki82 & Blinkimom: Dere har sikkert testet for tidlig :) La oss håpe det.

Jeg fant jo aldri EL, jeg, selvom jeg testet i ca 2 uker, så vet ikke når jeg hadde EL, om jeg i det hele tatt har hatt det:S Men i fölge EL-kalkulator, skal det være 10 dager siden EL i dag.

Skrevet

Jeg testa heller ikke positivt før ca. 18 dager etter el med lillegullet! (Testa dag 15, fikk neg.) Dvs. om to dager det;) Nei, så lenge tanta ikke er kommet er det håp!!! Jeg vet forresten heller ikke om jeg har hatt EL, tviler kanskje på det. Tempen min er lav, ca. 36,15-36,25 (kl. 07 om morgenen) så tror kanskje ikke det er noe i gjære. Eller hvor mye skal man stole på denne tempingen, dvs. at kroppen følger disse svingningene som "boka" sier.??? Tar meg faktisk ei øl mens jeg venter på at kjæresten skal komme hjem med pizza, gravid eller ikke gravid! God kveld:)

Skrevet

liker innstillingen høne_pøne3:))

Her var ikm igår eller tirsdag men ingen tante og se... kansje hun har funnet ut hun er uønsket 1 års tid?? håpe håpe:)

testet neg idag tidlig men jeg kunne se på testen hvor streken skulle være hvis dere skjønner.... er det skyggestrek? aldri opplevd det før jeg da... får ta en test igjen lørdag hvis ikke tanta dukker opp!

Skrevet

Puppene er fremdeles større og hardere enn normalt, men nå er de ikke vonde lenger... De bare klør på en måte? :P

Skrevet

I natt hadde jeg skikkelige menssmerter, så jeg trodde TR kom, men så plutselig forsvant det igjen!! Ligget å kjent på stikkinger nedentil og ömme rare pupper og vært til og fra med kvalme. Kjempesulten også. Brystvortene har vokst!

Tok en QR nå, som var svakt positiv!! Tör ikke tro det ennå. Må teste på nytt i morgen eller söndag.

Vææææ ;)

Skrevet

Klat du må tro på det!! :) Positiv test er positiv test :)

Jeg hadde svaaake tester flere dager sist...

Gratulerer så masse igjen!!!! :)) Har vært litt spent siden du ikke fant el :P

Fortsatt ingen TR her, så har ikke helt gitt opp... ;)

Skrevet

Tör nesten ikke si takk engang, Blinkimomø:) Tenk om neste test viser noe annet... Men har faktisk masse symptomer. Men enn ved forrige graviditet-da var jeg ikke kvalm en dag, og det har jeg vært til og fra i noen netter nå.

åhh, kan ikke fatte at det kan skje meg, liksom... Så for meg måneder med pröving og dette er bare 2.pp (eller nesten 3.pp)... men, nå må jeg roe ned cella og ikke glede meg helt ennå. Stoler ikke helt på det för neste test.

Nei, ikke gi opp Blinkimom. jeg hadde blendahvit test i går-mye kan snu seg fra en dag til en annen!

Skrevet

Høres veldig lovende ut "ma" med svak positiv test:) Blir lenge å vente til i morgen, disse dagene går så tregt! Men har troa på deg, imorgen er den sterkere, krysser fingrene! Uansett veldig bra mtp at du ikke fant el. Da skal man ikke stole på disse el-testene altså!

Blinkimom, fortsatt ingen tr her heller!

Klarte jo ikke dy meg da, måtte brenne av den siste billigstrimmel imorges. Negativ.

Men skjønner ingenting. Har så masse murringer, stort sett av og på gjennom hele døgnet, hatt det i ei uke nå! Det er liksom ikke denne tantemurringa så håper at jeg kan være gravid! IKM tirsdag som var. Kan det ha noe med ex.u.en forrige mnd tro?

Skrevet

Ja, Höne pöne, er nesten ikke verdt å bruke penger på de EL-testene, spör du meg.

Lykke til med videre testing. Jeg fikk også negativt 4 dager för IKM vettu ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...