ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 22. oktober 2009 #26 Skrevet 22. oktober 2009 Blinkimom: Det er akkurat slik jeg tenker også; går det ikke denne pp. så får jeg iallfall tatt influensavaksinen i uke 45, og da er man èn bekymring mindre! Synes det er viktig å ha ting å glede seg til osv også, feks reiser, fester el., så tiden går litt fortere og man ikke blir helt overfokusert på prövingen. Hmmm...symptomer ja... nei, de har jeg ikke... ennå iallefall. Er mest opptatt av den hersens EL, som tydeligvis aldri kom :S Da skal det jo riemlig mye til for å kjenne graviditetssymptomer også.
Indigo 08-10-13 Skrevet 24. oktober 2009 #27 Skrevet 24. oktober 2009 Nok et symptom, nå har jeg så ømme pupper at jeg ikke klarer å tenke på annet. Og jeg har _aldri_ ømme pupper!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. oktober 2009 #28 Skrevet 24. oktober 2009 Jo, forresten- kjenner stikkinger i nedre del av magen innimellom, men det gjorde jeg på samme tid forrige pp, så jeg tolker det ikke som et symptom...
<3OSS<3 Skrevet 25. oktober 2009 #29 Skrevet 25. oktober 2009 IKM den 30.10 og har så SINNSYKT vondt i puppa Har vært sånn et par dager nå og det blir visst bare verre. De kjennes harde ut også. Så har jeg stikking i livmoren og er mye varm. Kan selvfølgelig være tegn på PMS også, men har aldri vært så vondt før. Håper virkelig her nå...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 25. oktober 2009 #30 Skrevet 25. oktober 2009 Oida, Shaliana. DET höres iallefall lovende ut :-)) Så spennende!!
Blinkimom Skrevet 25. oktober 2009 #31 Skrevet 25. oktober 2009 Symptoma jeg hadde er egentlig gått over... Hmm Blir spennende å teste likevel mot slutten av uka. Må innrømme jeg tok en (negativ)test i dagtidlig, men det er litt vel tidlig
Money Skrevet 26. oktober 2009 #32 Skrevet 26. oktober 2009 3 dager til ikm, og det var en tydelig vannrett strek på cb+ Jeg tok en test for seks dager siden fordi jeg ikke klarte å vente, og den viste en svak, svak strek. Så nå er jeg jo litt skuffet, men ved godt mot fordi det er i disse dagene det blir spennende! Brystene er fremdeles ømme på åttende dagen, men nå kan det like gjerne være mensen som er på vei. Pleier å være ømme i fire dager før ikm. Stikkingene har forsvunnet, og vet ikke om det er noe godt tegn. For 5 mnd siden stakk det hele tiden, også halvannen uke over ikm, før SA. Så nå er jeg bare urolig og vil bare at neste morgen skal komme for neste test
nicki82 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #33 Skrevet 26. oktober 2009 Alle symptomene mine har forsvunnet. Brente av en negativ test, selv om jg har lovet meg selv å holde til torsdagen. Følte bare at dagen her har vært så teit at jg fortjente å teste ut om testen skulle få meg i litt bedre humør..men neida. Det var ingen forventninger, og ingen sure miner å se på blendahvit g-test. Denne måneden har vi tatt det helt med ro, selv om vi har vært superflinke prøvere - helt uten press : ) Spennende å se om det blir en strek, om et par dager ; ) Flere som har tatt testen?? Hva med deg, Sil??
lykke c Skrevet 26. oktober 2009 #34 Skrevet 26. oktober 2009 To dager til ikm, de sterke symptomene har forsvunnet, bare ikm symptomer igjen, så her blir det vel en ny runde. Eneste som er forskjellig ifra andre pp'er, er at jeg enda ikke har spottet! Ikke lenge igjen å vente nå, jenter
Jenny251210 Skrevet 26. oktober 2009 #35 Skrevet 26. oktober 2009 6 dager til ikm. Ømme, smertefulle pupper. Stikker, klør og svir i de. Helt merkelig følelse. Bittelitt murringer - eller merker jeg ingenting.
<3OSS<3 Skrevet 27. oktober 2009 #36 Skrevet 27. oktober 2009 3 dager til IKM nå og har ikke ømme pupper lengre, så da føler jeg at håpet er ute for denne gang. De er fremdeles litt større og hardere enn normalt, men er sikkert bare kroppen min som tuller med et eller annet Kanskje det er sen pubertet?
lykke c Skrevet 27. oktober 2009 #37 Skrevet 27. oktober 2009 Gratulerer til dere som allerede har fått positiv test!! Hvordan går det med dere andre jentene? Jeg hadde et lite håp om å følge med strømmen med positiv test idag, men den var veldig negativ i morges, så dere blir ikke kvitt meg med det første. Det var en sånn early pregnancy test som skal vise resultat etter 6-8 dager, så jeg har egentlig ikke noe håp om å få positiv test om noen dager. Da kan jeg kose meg med vin noen uker til, bare jeg blir kvitt denne trettheten! Har lyst å legge meg halv 8 hver kveld, men nå når jeg har fått negativ test, så bør jeg ikke lenger være så trett:))
Money Skrevet 27. oktober 2009 #38 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg fikk en svak, svak strek i dag morges, to dager før ikm, men har nå fått lys rosa/brunlig utflod. Så da er vel tante på vei. Kort lykke :-(
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 27. oktober 2009 #39 Skrevet 27. oktober 2009 mimimamamo: er jo ikke sikkert hvis tr er på vei hvis du har fått en strek da!? ikke gi opp håpet enda i alle fall, søsteren min hadde blødning ved ikm, litt mindre enn vanlig, men det var da blod! og hun er gravid i 10 uke nå lurte fælt på en ting, tror ikke jeg er så veldig gravid denne mnd...kanskje neste gang, men i går, og i dag har jeg hatt (unnskyld detaljene som kommer nå) hatt VELDIG tykk,seig utflod med lyserosa/lysebrunt skjær.. er ikke sånn at man ville sett det hvis ikke det var på hvitt papir tror jeg! heh... jeg pleier å spotte en 4-5 dager før ikm og fram til tr, men da med friskt blod! er litt engstelig for at det kanskje kan være en infekjson? lukter ikke vondt, i det hele tatt, svir ikke i skjeden, klør ikke... help anyone!?
nicki82 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #40 Skrevet 27. oktober 2009 Ut fra det du beskriver, høres det ikke ut som det er noe å engste seg for, frøken_førstegangsprøver Det kan være en godt tegn, men ikke vet jg Jeg har iallefall fått dårlig nyhet idag, og tror ikke at en g-test vil oppmuntre meg heller. Er ikke sikker på IKM, men har torsdagen som siste frist, hvis ikke tanta dukker opp før den tid... Vil egentlig krype under dyna, sove og glemme alt. Gleder meg veldig på vegne av dere som har fått pos. g-test
Indigo 08-10-13 Skrevet 27. oktober 2009 #41 Skrevet 27. oktober 2009 Ja, ja, ingen tante enda, men heller ingen positiv g-test. Har imidlertid fått et par svaaake tester idag, en billigstrimmel og en CB+. Jeg har også en rar murring i magen, ikke sånn tantemurring, heller det mottsatte. Så nå går jeg jo rundt og håper, men prøver å tenke fornuftig. Uff, jeg kommer til å bli sliten av meg selv om jeg blir å holde på slik hver mnd;)
lykke c Skrevet 27. oktober 2009 #42 Skrevet 27. oktober 2009 frøken_førstegangsprøver, jeg hadde slik utflod i 5 dager, vet ikke hvorfor, men tror ikke det er farlig:) Kan hende det er festeblødning? Høne pøne, høres litt positivt ut med svake streker, da!! E i alle fall bedre enn meg som fikk helt hvit test:) mimimamamo, ikke gi opp håpet helt enda, kan hende det bare blir med den utfloden! og nicki, hva slags nyhet er det du har fått? Håper det ikke er noe alvorlig?!
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 27. oktober 2009 #43 Skrevet 27. oktober 2009 takker for svar:) hmm..er ca 3-4 dager til mens... kanskje det også bare er begynnelsen på mensen, litt livmorvegg rester? æsj..veit ikke.. dete r super seig i alle fall, mye seigere enn el-slim...
Money Skrevet 27. oktober 2009 #44 Skrevet 27. oktober 2009 Ser dystert ut dette, mer mens enn utflod nå i kveld:( Tror jeg sparer den siste testen til neste pp, og slår meg til ro med at tanta kom to dager før tiden. Tvitvi til dere andre som fremdeles venter i spenning!
nicki82 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #45 Skrevet 27. oktober 2009 Lykke c: Jg har fått fyken idag...ikke uventet og heller ikke utelukkende negativt. Føler meg bare litt sliten.. Ikke gøy å være på utkikk etter ny jobb i finanskrisen og å være en prøver med ikm i vente...
lykke c Skrevet 28. oktober 2009 #46 Skrevet 28. oktober 2009 Så trist du har fått fyken, nicki. Føler med deg, og forstår godt at du bare ville ligge under dyna og bli der litt...! Håper du snart finner en ny og meningsfull jobb med gode kolleger:) Idag er min ikm, litt spotting igår og forgårs, så jeg venter storinnrykk når som helst. Men syns det er på tide at kvalmen snart gir seg, dersom tanta skal komme!!
nicki82 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #47 Skrevet 28. oktober 2009 Takk, lykke c Det er vel til det beste...så den komme ganske lenge.. Men det at du er kvalm er jo en god nyhet...mulig det er festespotting du har...Lykke til!!! Tempet idag, og temperaturen er høy og fin. Kjenner ingen graviditetstegn, så det er nok ingen klaff denne pp. Men ingenting er avgjort når tante ikke ar kommet på besøk. Håpehåpe...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. oktober 2009 #48 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg lå våken i hele natt (har snudd dögnet) og da var jeg kjempekvalm og det stakk mye i nedre del av magen-mest höyre side... Håper ikke det er noe galt... I butikken i dag, fikk jeg sånn gravid-fölelse. Ekkelt å stå rett opp og ned, og det er noe rart nedi magen (helt nederst). Men puppene er ikke ömme som sist, bare brystvortene (og det er de för TR også)... Tror kanskje jeg kjenner ekstra godt etter pga alt vaksinestyret. Tör ikke tro noe ennå, ender bare med skuffelse...
lykke c Skrevet 28. oktober 2009 #49 Skrevet 28. oktober 2009 ma ♥ 3-åring ♥, morsomt å snu døgnet:)) blir så våken og opplagt av det! Tror ikke det er noe galt med deg. Dersom du er gravid, er det sikkert bare vanlige "vokse"-smerter du kjenner. nicki82, takk for oppmuntring:) har vært kvalm i to uker nå, så det begynner å bli plagsomt. Når har du ikm nå igjen? Du trenger ikke ha graviditetssymptomer for å være gravid, leser jo om mange som ikke får det før senere. Tempen min har vært på bærtur denne pp, så jeg vet ikke helt hva jeg skal si om den. Den gikk under coverline idag, men så tror jeg at coverline ble feil denne gangen. Hehe, jeg har jo alltids lov å drømme:)
nicki82 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #50 Skrevet 28. oktober 2009 Du må se på charten i sin helhet, så det er fremdeles håp selv med en temp nedafor coverline:) Har ikke peiling på IKM, siden jg og sambo har blitt enig om å ta en temp fri måned, med jevnlig sex.... Ikke fullt så glad for den avtalen akkurat nå...menmen..har vært veldig avslappet denne pp Time will show:) Åååå..jg har så god følelse på våre vegne, damer!! Mange herlige symptomer, og få som har fått TR - om ingen (hittill)...snart skal vi alle gå rundt med store mager!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå