Gå til innhold

IKM uke 44 - på symptomjakt :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har regnet ut forventet IKM til å være rundt den tiden.

Nå er det en uke etter første positive (og kraftigst positive) el.test.

Kjenner milde mensmurringer og varme. Det tolker jg litt som negativt, siden svake mensmurringer var der den pp'en som avsluttet med tante besøk.

Noen som også har noe de kjenner??

Denne tråden er mest for morro. Har egentlig ikke den store troen på pp her. Har hatt el. og sporadiske stikk i ny og ne helt siden etter at jg har blødd ferdig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mange symptomer:))

El-slim og mensmurringer siden El, som var på onsdag. I tillegg til at jeg er kvalm. Og idag smakte kaffen merkelig (DET må være innbilt).

I motsetning til deg, nicki82, så har jeg troen på denne pp:)) Men må kanskje legge av meg noe av det, sånn at jeg ikke blir så skuffa om en god uke...

Skrevet

jeg er kvalm, MÅ tisse heeeeele tiden, stikninger i nedre del av magen å i tilegg begynt å bli veldig trøtt å sliten(noe jeg var i starten i første svangerskap)

jeg har troen på denne pp så må nok kansje sette ned forventningene mine litt så jeg ikke blir sååå skuffet vist det ikke vår tur denne pp heller..

Skrevet

Jeg har masse mensmurringer, og i går kveld satt jeg på gulvet med lillegutt, og da "kjente" jeg liksom livmora... Vanskelig å forklare, men kjenner den jo ikke til vanlig, er akkurat som den føles større og litt øm når jeg sitter sammenkrøket/fremoverbøyd. Det var slik da jeg var gravid med lillegutt også. Men mensmurringer har jeg hatt de to første pp-ene også uten at det betydde noe, og prøver å tenke at det bare er innbilt, for jeg regner med at TR dukker opp... Blir så skuffa hvis jeg begynner å tro for mye på disse symptomene. Hater ventetiden altså!

Skrevet

Kjenner mensmurringer litt mer intens siden innlegget ble skrevet,

så det virker litt mer lovende for min del nå. Håpehåpe : )

Det høres jo ut som om det vil klaffe for dere alle tre : )

Masse lykke til, og det blir artig å følge med på utviklingen...

bare en uke igjen da, jenter..noen små dager til vi kan teste : )

Skrevet

Hei jenter!

Da har jeg lagt av meg noe av den gode troen...! Tempen er nede på et minimum og det virker som om jeg ikke har hatt el likevel (holder meg likevel til ikm 44). Så har jeg hatt symptomer på el i en uke? Hm, i dag er brystvortene så såre at jeg måtte dekke de til i dusjen.

Hvordan går det med dere andre? Noen oppturer i dag?

Skrevet

Det jeg har kjent hittil er:

* Stikkinger i venstre hofte (ca fra eggstokk området) og ilinger ned fot (det hendte et par ganger, med varierende styrke)

* En brennende følelse i halsen (uten oppstøt) - hva enn det kan være. Dette har jg opplevd et par ganger. (Noen som vet hva det er????)

* Idag så kjente jg det strekke under navlen, når jg var oppreist

* er litt småkvalm, selv om jg stapper i meg mat + jg har en følelse av at jg går litt oftere på do

Hva med dere andre????

Skrevet

har ikm ca den 30 okt - men jeg prøver så godt jeg kan å ikke kjenne etter noe som helst. Forrige gang fikk jeg fryktelig ømme pupper kort tid etter befruktning, men nå synes jeg at jeg har hatt såre brystvorter i flere måneder i forbindelse med uken før tr.

Så her er det ingen symptomer, men håper jo det forandrer seg :)

Skrevet

Her er det absolutt ingen symptomer. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal lete etter heller siden jeg aldri har vært gravid. Tørr heller ikke tro noen ting for da blir jeg bare ektra skuffet når TR kommer - for overbevist om at hun kommer denne gangen også :(

Som sagt - kjenner ingenting :(

Skrevet

kjenner absolutt ingentingen jeg heller!!! ikke med litt godvilje heller..hmmmm,fins ikke håp eller?

Skrevet

Legger det inn her også :)

Førstemann kom uten for mye prøving, og jeg var ikke klar over at jeg var gravid før det gikk tre uker over ikm slik at jeg ikke har noen aning om de tidlige symptomene som f.eks. festing. 4 år etter er vi i gang med nr 2, Denne pp er jeg litt usikker. Jeg hadde el på dag 16, og 5 dager etter fikk jeg fått ømme bryster, 11 dager før ikm, og det stikker litt i begge sider. Er dette et godt tegn jeg kan klamre meg til uten å ty til sløsing av grav.tester?

Skrevet

Har hatt noe av det samme denne pp :)

Vi får holde oss sammen og finne ut hva det egentlig vil si ;)

Dette blir spennende, jenter :)

Skrevet

Akk, såååå kvalm!! Skikkelig god luktesans, sårt tannkjøtt, murring i magen! Men tviler på at jeg kan være gravid allerede etter ex.u. For godt til å være sant! Ikm neste mandag?? Ser fram til at det skal bli helg:)

Skrevet

Igår avskrev jeg graviditet totalt, pga synkende temperatur. Men så vedvarer symptomene mine, og jeg kan ikke la være å tenke og drømme:) Signerer kvalmen...! Puh, det går i bølgedaler, men det er ille til tider:) Ellers litt god luktesans, murringer og veldig oppblåst igår! Og et nytt symptom; tørst!! Drikker hele tiden, men er likevel helt tørr i munnen. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre med det? Tempen har steget litt, men ikke sånn at jeg er "sikker" på at jeg er gravid.

Høne_pøne, vet ikke hvordan kroppen reagerer etter en ex.u, så usikker på om det er mulig å bli gravid så fort, men hører jo om de som blir gravide rett etter SA.. :) Krysser fingre for deg!

mimimamamo; stikking og ømme bryster kan være tegn på graviditet, men jeg hadde ventet til litt nærmere IKM før jeg tok en test:)

Til dere som har lite symptomer; det er jo de som går hele svangerskap uten å vite at de er gravide, så alt håp er ikke ute!

Nicki, da jeg leste om den brennende halsen din igår, måtte jeg ta meg noen halsdrops, for fikk vondt i halsen jeg også;)) Vedvarer det, eller har det gått over?

Noen nye symptomer idag, dere?

Klem

Skrevet

Jeg har for lav temperatur til i det hele tatt å være i luteralfasen, men aku engelen mente at det nærmer seg IKM :) Velger å stole på henne :)

Jg har hatt småplager, men ingen som varer over lengre tid enn en halvtime. Lukker igjen øynene mine og hengir meg helt fullstendig til illusjoner, en gang iblandt. Det ville ha vært godt å bli gravid igjen :)

Lykke til, jenter..ikke mange dager igjen til IKM !!!

Skrevet

I dag har jeg vært skikkelig kvalm!!

Kom inn på kontoret, og da hadde ei jeg deler kontor med kastet et bananskall i bossbøtta... Blei så kvalm at jeg måtte bare gå ut... Kjente svetteperlene kom... MÅÅÅ vel være et tegn, men fortsatt ei uke igjen til IKM :/

Skrevet

woooow..DET var et fabelaktig bra tegn (uten at jg er ekspert på dette).

Det blir bra spennende å se om hvordan det går med deg om en uke :D

Tvitvi

Skrevet

Hehe, så gøy! Samme skjedde med meg da jeg kom på jobb igår. Stinka i rommet, okka og stønna meg, så over søppelbøttene, og så sier kollegaen min; "mener du bananskallet jeg kasta isted?" Fortsatt kvalm, kvalm, kvalm.. Men det er jeg bestandig etter el...

Skrevet

Jada, no kommer visst symptomene til meg også!!! enda jeg har 1 uke igjen til ikm.... har "vokseverk" i puppene!!!! går dt an??? + skikkelige menssymptomer... huff blir gal av dette her!!! hvordan går det med dere andre? noen som er beg og teste??

Skrevet

Hva er dette snakket om synkende/stigende temperatur? Fortell meg noe nytt eller send link jeg kan plage og teste meg selv med mens jeg venter :))

Skrevet

Æsj, voooondt i magen, masse murring eller hva det nå er for noe. Gjør i alle fall vondt i underlivet, ømt, ømt, ømt. Sikkert mye der inne som må gå seg til etter operasjonen! Men håper det er ei lita spira som har skylden;) Og kvalm.... Og ja, har testet, enda ikke ikm er før neste mandag!! Selvfølgelig blendahvit. Fikk likevel positiv test dag 18 forrige syklus! Er redd for tidlig positiv test nå også, tar det i så fall som et dårlig tegn, så ja litt nervøs etter forrige gang!

Skrevet

Twstet i dag jeg og, har IKM først på tirsdag, var blendahvit.... Nå har jeg bare en hellig CB med ukeindikator igjen, den blir liggende helt til morningen den 29 om mens ikke har dukket opp, da har jeg time hos klinikk hausken.

Skrevet

Det er så mye symptomer ute og går at jeg tror hele gjengen er gravid:))))

Håpet er ikke ute, Aureca og Høne Pøne, er jo "lenge" til IKM, så dere kan fortsatt teste positivt!

Gøy med kvalme, mensmurringer og vokseverk i puppene c",)

Kjenner selv at det stikker litt i puppene av og til, men bare ømme brystvorter som også kan være tegn på mensen. Fortsatt litt mensmurringer, men ikke mye og ikke sånn som det var for noen dager siden, da jeg kjente det hele dagen. Nicki, kjenner til at temperaturen er for lav til å være i lutealfasen... Jeg "sliter" med det samme, eller, trodde iallfall det. Men når jeg ser nærmere på charten min og sammenligner med tidligere sykluser, så er det ikke så værst. Har hatt veldig høye temperaturer tidlig i denne syklusen, men da var jeg jo syk, så nå har jeg tatt disse bort, og nå kan det ligne på en festedip:)

mimimamamo, basaltemperaturen i kroppen er "lav" før el og stiger (rindt 0.5 grader) etter el. Da skal den holde seg høy fram til mensen - i lutealfasen. Dersom temperaturen synker, kommer mensen, men dersom den forblir høy, evt stiger, så er du sannsynligvis gravid. Les mer på pernille.info eller fertilityfriend.com (her kan du logge deg inn og registrere temperaturen).

Klem, klem

Skrevet

Det er så spennende å lese om alle symptomene her inne altså. Håper maaange av oss lykkes, helst alle ;)

Tror faktisk ikke det blir så veldig nedtur for meg om jeg ikke lykkes nå, for da kommer jeg til å ta influensavaksina og så er liksom DET ute av verden.. Litt vinglete på om jeg vil eller ikke vil være gravid... hehe! Kanskje det bare er en måte å trøste meg selv på om jeg ikke er det ;)

MEN; dagens symptomoppdatering; skikkelig "mensverk" både nede i magen og korsryggen... ;) Spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...