M@msen Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg skulle ringe å avbestille timen til onsdag, siden jeg mistet forje uke tenkte jeg at det ikke var noe vits å ta den timen, siden jeg egentlig bare skulle få litt råd som gravid i sydelige strøk (mannen min og jeg reiser på bryllupsreise 3 november, til maldivene). Men damen i telefonen spurte om jeg ikke ville komme likevel siden jeg hadde mistet sånn...jeg hadde faktisk ikke tenkt tanken... Men takket ja, da jeg tenkte at jeg sitter jo igjen med en del spørsmål... Hmmm:) så nå gleder jeg meg faktisk til å få snakket med legen!!!
Puppen og lillemor Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 hei, sikkert lurt å ta den timen ja! jeg mistet og hadde utskrapning for to uker siden, og jeg var hos legen tre dager etter utskrapningen - i hovedsak for å ordne med sykemelding. men det var godt å få snakket med legen om ting som bekymret meg i etterkant - og han ga meg en henvisning til gynekolog slik at jeg kan få oppfølging og tidlig ul i neste svangerskap!! krysser fingrene for at spira snart sitter igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå